Kampanje, NYC kr. 2.842

Komme med sånne tilbud sånne tilbud mot nybakte pappaer da. Hadde jo lønt seg å bestillle en slik tur for å kjøpe Ipad+++, men regner ikke med en slik tillatelse fra mine to kvinnelig sjefer hjemme... :(

Kjøper du to iPad2 kommer tillatelsen automatisk...;):colgate:

Og besparelsen blir jo relativt dobbelt så stor;).

Men finne rikke noe info om tilbudet på den norske siden til CO. Hva er reiseperioden? Inkluderer prisen avgifter? Billigste jeg fant var 3900 nok, via Hamburg.

Tittet litt. Midtuke i april og mai, MEN virker som du må være en uke. Ellers er det mange andre priser nå.

Bra pris. Litt ironisk at SK har tilbud på 4200 og CO på 2840. Begge direkte. Her er det penger å spare, hvis man ikke er så nøye på service og flytype.

Bra pris. Litt ironisk at SK har tilbud på 4200 og CO på 2840. Begge direkte. Her er det penger å spare, hvis man ikke er så nøye på service og flytype.

Søkte kjapt på en dato, og prisen til 2800 fikk man ikke direkte. Mener man måtte over 4000 for å fly direkte med CO også.

Kjapt søk her også: 11. mai direkte ut og 18. mai hjem via ARN kr. 2.756 eller kr. 2.851 via FRA med LH 343/319.....

Søkte kjapt på en dato, og prisen til 2800 fikk man ikke direkte. Mener man måtte over 4000 for å fly direkte med CO også.

Ikke nødvendigvis katastrofe å ikke fly direkte med CO... Er man heldig slipper man jo 757'en da :)

Ikke nødvendigvis katastrofe å ikke fly direkte med CO... Er man heldig slipper man jo 757'en da :)

Routingen jeg fant, gikk med SK til LHR og 757 videre derfra, med retur med 777 til FRA, og LH til OSL.

Og 757 er da ikke så ille? Setene er ikke noe større om flyet rundt er det, og personlig opplever jeg heller ikke 757 som noe "klaustrofobisk" som en del andre hevder at den er. Men jeg forstår at det kan være en smaksak.

Kombinasjonen av at Continental og Lufthansa har kampanjer samtidig gir ofte svært lave priser ettersom de har mye code-share. Det var samme tilbud tidligere i høst med reiseperiode i januar-februar - da fra Oslo via Stockholm, Hamburg, London, Amsterdam, Frankfurt, København eller München.

Meldte meg på mailinglisten til CO for lenge siden, men får kun mail om at jeg har 0 poeng hos dem og masse lokale greier for USA, aldri noen tilbud for reiser fra Norge.

Ellers fant jeg tidligere denne uker direkteflighter med dem fra 2651,- til NY.

Jeg harvært på mailinglisten i godt over tre år, og dette var FØRSTE gangen jeg har fått tilbud om reiser fra OSL !! Skal man lukte dette har noe med SK å gjøre ? ;)

Ok, jeg tok det nesten for gitt at det var direkte. Burde kanskje ikke det. Men når CO har direkterute og lokker nordmenn med billige USA-turer kan det i første omgang synes litt ulogisk at det ikke er den ruten som teller.

Personlig burde jeg nok gi CO en sjanse til å rette opp det fatale inntrykket de gav meg tidligere i år, men ser likevel det som mer fordelaktig å fly widebody over dammen fremfor 757 med 3x3 seating.

Kjapt søk her også: 11. mai direkte ut og 18. mai hjem via ARN kr. 2.756 eller kr. 2.851 via FRA med LH 343/319.....

- dette er jo til å leve med;)

Back