• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kaffen til SAS

Ahhhh.. Regner med at det var DEILIG aa faa det ut. :D

Synes det er greit at man er saapass unorsk at man sier ifra dersom noe er elendig. Det tror jeg SAS ogsaa setter pris paa saa man kan gjoere ting bedre for kundene sine

Helt klart de vil sette pris på det, skulle bare mangle.
Men derfra til å løpe ned et flyforum for å fortelle dette, blir for mye for meg.

Siden det er min melding som ligger øverst så føler eg meg litt skyldig her(selv om denne vart delt ut ifra en annen tråd).
Har sagt ifra til SAS om kaffen eg, men trur du det hjelper? Ein liten kommentar på forumet her skader vel ikkje???

Apropos useriøs tråd, hva er det som gjør denne så useriøs?? Ikkje er kaffen gratis, var det ikkje sist eg kjøpte ihvertfall! Dette er tydeligvis eit tema som mange meiner noko om, så da er det så langt fra ein useriøs tråd. Men at det kommer noen useriøse innlegg er det jo enkelte som har bevist;)

Jeg synes kaffen hos SAS smaker kjempegodt! Gleder meg til å fly SAS fra OSL til KKN på fredag! Da skal jeg drikke masse kaffe :)

Back