Juli 2013: London Heathrow - LHR, med spotting fra Renaissance:

Blackhawk

ScanFlyer Gold
Juli 2013: London Heathrow - LHR, med spotting fra Renaissance:


Bildene er fra 2.-4. juli 2013, hvor vi spesifikt hadde booket
(Mariott) Renaissance Hotel i Bath Road; nettopp med tanke på
så bra spotte/fotoforhold fra rommet som overhodet mulig. Riktignok
er det noen flere alternativer, men booker man "Club Room" enten
separat eller i form av "Spotters Package" slik at man havner i øverste
etasje - er det ingen andre hotell som ligger så tett på flyplass-
området som Renaissance Hotel.

Flyturen OSL-LHR-OSL ble gjort med SAS begge veier, som ble trafikkert
med B73G (B737-700) - på flight: SK805 fra OSL til LHR landet vi faktisk
uten en eneste "strafferunde" over London, det er første gangen jeg
har opplevd tror jeg. I fjor fikk vi tre runder, før landing på LHR.

La oss begynne fra starten, og før avreise på OSL - og den 2. juli 2013
var en av de aller første dagene man kunne bivåne DU sin første
B787 Dreamliner:





Over: DU med sin første B787-8 (Dreamliner) på norsk jord, så får
det heller være at de har Irsk registrering, denne har: "EI-LNA"
og har datoen 29. juni 2013 som overleveringsdato til Norwegian Long Haul,
bærer navnet Sonja Henie. First flight var forøvrig: 13. juni 2013, er
utstyrt med 2 x RR Trent 1000-motorer.




Så beveger vi oss til England og London, og sjekker inn på (Mariott) Renaissance Hotel,
London Heathrow Airport.




Over: velkommen inn på hotellrom nr.: 3218 (4. etasje)








Her er litt av utsikten fra hotellrommet på Renaissance Hotel,
fra rommet vi hadde i toppetasjen:










Club Loungen man har tilgang til, når man bor i "Club Room" - her
serveres det bl.a. en mindre frokost (dersom man ikke ønsker å spise
i den store restauranten på bakkeplan), i tillegg serveres det gratis
mat og vin til visse klokkeslett på ettermiddag/kveld. Loungen er
forøvrig åpent store deler av døgnet, der man selv kan forsyne seg
med drikkevarer (kaffe/te/varm sjokolade/sodavann/brus/osv osv.):





Advarsel: de fleste bilder er tatt gjennom glass, i tillegg til varierende
værforhold mh.t. lys; vil det derfor være noe varierende kvalitet på
bildene.


Så starter vi like godt med flybildene, her kommer Del:1


Dag 1: Tirsdag 2. juli 2013:






Over: Virgin Atlantic med Airbus A340-600, og reg.: "G-VWKD". Maskinen ble
levert ny til selskapet pr. des. 2005, og er snart åtte år gammel.
Seatconfig: C45/W28/Y223, bærer navnet: "Miss Behavin"



Over: British Airways med B777-200ER, og reg.: "G-VIIA". Levert ny til
BA pr. juli 1997, og er snart 17 år gammel. Seatconfig: F13/C48/W40/Y122.



Over: British Airways med B747-400, og reg: "G-CIVY". Maskinen ble levert
ny til BA pr. sept. 1998, og er snart 15 år gammel.





Over: Etihad Airways med B777-300ER, og reg.: "A6-ETO". Maskinen ble
levert ny til selskapet pr. mai 2013, og er ca. tre mnd. gammel.
Seatconfig: F8/C40/Y280.
 

Over: Egyptair med Airbus A330-300, og reg.: "SU-GDT". Levert ny
til selskapet pr. nov. 2011, maskinen er litt over to år gammel.



Over: El Al med B777-200ER, og reg.: "4X-ECA". Maskinen ble levert
ny til selskapet pr. jan. 2011, og er ca. 12.5 år gammel.
Bærer navnet: "Galilee".



Over: British Airways med B777-200ER, og reg.: "G-VIIK". Maskinen ble
levert ny til BA pr. feb. 1998, og er litt over 15.5 år gammel.



Over: British Airways med Airbus A321-200, og reg.: "G-EUXD". Maskinen
ble levert ny til BA pr. okt. 2004, og er snart ni år gammel.
Seatconfig: Y188.





Over: British Airways med B777-200ER, og reg.: "G-YMMS". Maskinen ble
levert ny til BA pr. mai 2009, og er litt over fire år gammel.



Over: Air New Zealand med B777-300ER, og reg.: "ZK-OKO". Levert ny
til selskapet pr. mars 2011, og er dermed snart 2.5 år gammel.



Over: Iberia med Airbus A321-200, og reg: "EC-JDR". Levert ny
til selskapet pr. juni 2005, og er litt over åtte år gammel.
Bærer navnet: "Sierra Cebollera".





Over: Qatar Airways med B787-8 (Dreamliner), og reg.: "A7-BCC". Maskinen
ble levert ny pr. januar 2013, og var kun seks måneder gammel - når dette
bildet ble tatt. Seatconfig: C22/Y232.



Over: ja da, typisk.. selvsagt måtte Malaysia Airlines lande med sin
Airbus A380 på motsatt rullebane, nu vel...



Over: British Airways med Airbus A319-100, og reg.: "G-EUOH". Levert
ny til BA pr. des. 2001, og er snart 12 år gammel.



Over: Virgin Atlantic med B747-400, og reg.: "G-VHOT". Levert ny til
selskapet pr. okt. 1994, og er snart 19 år gammel. Bærer navnet: "Tubular Belle".



Over: United Airlines med B777-200ER, og reg.: "N785UA". Levert ny til
selskapet pr. mai 1997, og er litt over 16 år gammel.
 



Over: South African Airways med Airbus A340-600, og reg.: "ZS-SNA". Levert ny
pr. des. 2002, maskinen er snart 11 år gammel. Seatconfig: C42/Y275.



Over: Iran Air med Airbus A300-600, og reg.: "EP-IBA". Levert ny til selskapet
pr. des. 1994, maksinen er dermed ca. 19.5 år gammel.



Over: American Airlines med B777-300ER, og reg.: "N723AN". Maskinen ble
levert ny til AA pr. mai 2013, og under 1.5 mnd. gammel når bildet ble tatt.
Seatconfig: F8/C52/W30/Y220.



Over: Kuwait Airways med Airbus A340-300, og reg.: "9K-AND". Maskinen ble
levert ny til selskapet pr. juli 1995, og er litt over 18 år gammel.
Seatconfig: F18/C24/Y230, bærer navnet: "Al Riggah".







Over: Emirates med Airbus A380-800, og reg.: "A6-EDN". Levert ny til
selskapet pr. nov. 2010, og er litt over tre år gammel.
Seatconfig: F14/C76/Y427.



Over: Saudi Arabian Airlines med B777-300ER, og reg.: "HZ-AK17" (godt
det ikke var "AK52" - selv om reg.'en var spesiell nok i seg selv!).
Maskinen ble levert ny til selskapet pr. mai 2013, og var under to
måneder gammel - når bildet ble tatt. Seatconfig: C30/Y383.



Over: Vueling Airlines med Airbus A320-200, og reg.: "EC-LUO". Levert
ny til selskapet pr. mars 2013, og er under et halvt år gammel.
Seatconfig: Y180.



Over: American Airlines med B767-300ER, og reg.: "N361AA". Levert ny
til AA pr. aug. 1988, og er dermed 25 år gammel.



Over: Royal Jordanian Airlines med Airbus A330-200, og reg: "JY-AIF".
Opprinnelig levert ny til "Air Comet" (Spania), som "EC-KYC" pr. jan. 2009.
Selskapet gikk konkurs pr. 21. des. 2009, og ble satt til lagring frem til
nåværende selskap overtok maskinen pr. mai 2010, maskinen er i underkant
av fem år gammel.



Over: Royal Brunei Airlines med B777-200ER, og reg.: "V8-BLA". Opprinnelig
levert ny til Singapore Airlines som: "9V-SVF" pr. 17. jan 2002, før den havnet
hos Royal Brunei pr. juni 2010, maskinen er i underkant av 12 år gammel.
Seatconfig: C30/Y255.



Virgin Atlantic med Airbus A340-300, og reg.: "G-VAIR". Levert ny til
selskapet pr. april 1997, maskinen er dermed ca. 16.5 år gammel.
Seatconfig: C40/W28/Y187, bærer navnet: "Maiden Tokyo".



Over: PIA (Pakistan International Airlines) med B777-200ER, og
reg.: "AP-BHX". Levert ny til selskapet pr. mars 2007, og er dermed
6.5 år gammel. Seatconfig: C35/W50/Y240, bærer navnet: "Quetta".



British Airways med B747-400, og reg: "G-BYGB". Levert ny til
BA pr. jan. 1999, og er litt over 14.5 år gammel.
Seatconfig: F14/C70/W30/Y185.
 

Over: Cathay Pacific med B777-300ER, og reg.: "B-KPI". Maskinen
levert ny til CX pr. sept. 2008, og er snart fem år gammel.
Seatconfig: F6/C53/Y229.



Over: Iberia med Airbus A330-300, og reg.: "EC-LUX". Levert ny til
Iberia pr. april 2013, maskinen var under tre mnd. gammel når bildet
ble tatt. Bærer navnet: "Panamá".











Over: fem stk. bilder av: South African Airways med Airbus A340-600,
og reg.: "ZS-SNA". Levert ny til selskapet pr. des. 2002, maskinen er
snart 11 år gammel. Seatconfig: C42/Y275.



Over: Japan Airlines (JAL) med B777-300ER, og reg.: "JA734J". Levert ny
til JAL pr. juli 2005, maskinen er åtte år gammel.
Seatconfig: F9/C63/W44/Y156.



Over: Asiana Airlines (Sør-Korea) med B747-400, og reg.: "HL7423". Levert ny
til selskapet pr. mai 1997, maskinen er litt over 16 år gammel.



Over: Air China med B777-300ER, og reg.: "B-2085". Levert ny til
selskapet pr. juli 2011, maskinen er to år gammel.





Dag 2: Onsdag 3. juli 2013:







Over: United Airlines med B777-200, og reg.: "N776UA". Levert ny
til UA pr. april 1996, maskinen er ca. 17.5 år gammel.



Over: US Airways med Airbus A330-300, og reg.: "N275AY". Levert ny
til selskapet, pr. des. 2000, maskninen er i underkant av 13 år gammel.
Seatconfig: C30/Y263.




Over: American Airlines med B777-200ER, og reg.: "N787AL" (en reg. som helt klart
ville ha gjort seg bedre på en Dreamliner, nu vel..), maskinen er uansett levert
ny til AA pr. april 2000, og er dermed snart 13.5 år gammel.




Over: American Airlines med B777-300ER, og reg.: "N717AN". Levert ny til
selskapet pr. des. 2012, maskinen er ca. åtte mnd. gammel.
Seatconfig: F8/C52/W30/Y220.
 

Over: British Airways med B747-400, og reg.: "G-CIVL". Levert ny til
BA pr. mars 1997, maskinen er ca. 16.5 år gammel.
Seatconfig: F12/C20/W34/Y280.





Over: United Airlines med B757-200, og reg.: "N14106". Levert ny opprinnelig
til Continental Airlines pr. sept. 1994, overført til United pr. nov. 2010.
Bærer navnet: "Sam E Ashmore".




Over: United Airlines med B767-300ER, og reg.: "N662UA". Levert ny til
UA pr. aug. 1993, maskinen er 20 år gammel.






Over: United Airlines med B747-400, og reg.: "N121UA". Levert ny til
UA pr. april 1999, maskinen er 14.5 år gammel.




Over: Air New Zealand med B777-300ER, og reg.: "ZK-OKP". Levert ny
til selskapet pr. nov. 2011, maskinen er i underkant av to år.
Logojet som promoterer filmen: "The Hobbit".




Over: British Airways med B767-300ER, og reg.: "G-BNWN". Levert ny
til BA pr. okt. 1991, maskinen er snart 22 år.
Seatconfig: C24/W24/Y141.



Over: United Airlines med B777-200ER, og reg: "N217UA". Levert
ny pr. aug. 2000, maskinen er 13 år gammel.



Over: Aeroflot med Airbus A330-300, og reg.: "VQ-BQX". Levert
ny pr. juni 2011, maskinen er litt over to år.
Seatconfig: C34/Y268. Bærer navnet: "O. Mandelshtam".












Over: Qatar Airways med B787-800 (Dreamliner) og reg.: "A7-BCL". Levert
til Qatar pr. nov. 2012, maskinen er snart ett år gammel. Seatconfig: C22/Y232.
 

Over: American Airlines med B777-200ER, og reg.: "N784AN". Levert
ny til AA pr. mars 2000, maskinen er 13.5 år gammel.



Over: Thai Airways med B747-400, og reg.: "HS-TGB". Levert ny
til Thai pr. juni 2001, maskinen er litt over 12 år gammel.
Bærer navnet: "Si Satchanalai".



Over: Emirates med Airbus A380-800, og reg.: "A6-EDW". Levert ny
til Emirates pr. aug. 2012, maskinen er litt over 1.5 år gammel.
Seatconfig: F12/C72/Y399.



Over: Air Canada med Airbus A330-300, og reg: "C-GHKW". Levert ny
til selskapet pr. juni 2011, maskinen er 12 år gammel.
Seatconfig: C37/Y228.





Over: Virgin Atlantic med B747-400, og reg.: "G-VROC". Levert ny
til selskapet pr. okt. 2003, maskinen er ca. 10 år gammel.
Seatconfig: F44/W62/Y261, bærer navnet: "Mustang Sally".



Over: British Airways med B747-400, og reg.: "G-BNLW". Levert ny
til BA pr. mars 1992, maskinen er 21.5 år gammel.



Over: El Al med B777-200ER, og reg.: "4X-ECD". Levert ny
pr. juni 2002, maskinen er litt over 11 år gammel.
Bærer navnet: "Carmel".




Over: United Airlines med B777-200ER, og reg.: "N793UA". Levert
ny til selskapet pr. okt. 1997, maskinen er nesten 16 år gammel.
Seatconfig: F8/C40/Y221.



Over: British Airways med B747-400, og reg.: "G-BNLE". Levert ny
til bA pr. nov. 1989, maskinen er snart 24 år gammel.
Seatconfig: F14/C70/W30/Y177.



Over: Libyan Arab Airlines med Airbus A320-200, og reg.: "TS-INN".
Levert ny opprinnelig til tyske Condor pr. mars 1998, som "D-AICB".
Så over til Nouvelair pr. juni 2007, leaset ut til Travel Service
fra mai 2011 til okt. 2011, og igjen leaset ut fra mai 2012 til
nåværende selskap hvor den fortsatt er.



Over: Icelandair med B757-200, og reg.: "TF-ISK". Levert ny
opprinnelig til American Airlines som "N648AA", pr. juli 1991 -
hvor den var operativ frem til januar 2012 da den ble satt til
lagring. Overtatt av Icelandair fra feb. 2013.
Seatconfig: F22/Y166, bærer navnet: "Eldfell".
 











Over: Emirates med Airbus A380-800, og reg.: "A6-EEA". Levert
pr. des. 2012, maskinen er ca. ett år gammel.
Seatconfig: F14/C76/Y427, totalt: 517 pax.





Over: TAM med B777-300ER, og reg.: "PT-MUC". Levert ny
pr. des. 2008, maskinen er i underkant av fem år gammel.
Seatconfig: F4/C56/Y302.



Over: British Airways med Airbus A319-100, og reg.: "G-EUPK". Levert
ny pr. mai 2000, maskinen er litt over 13 år gammel.
Bærer navnet: "Chatham Historic Dockyard".



Over: Qatar Airways med B777-300ER, og reg.: "A7-BAC". Levert
ny pr. aug. 2008, maskinen er litt over fem år gammel. Seatconfig: C42/Y293.




Over: British Airways med B767-300ER, og reg.: "G-BNWT". Levert ny
pr. feb. 1993, maskinen er ca. 20.5 år gammel. Seatconfig: C24/W24/Y141.



Over: American Airlines med B777-200ER, og reg.: "N751AN". Levert ny
pr. april 2001, maskinen er ca. 12.5 år gammel.




Over: Air Canada med B777-300ER, og reg.: "C-FIUW". Levert ny
pr. april 2008, maskinen er ca. 5.5 år gammel.




Over: Egyptair med Airbus A330-300, og reg.: "SU-GDS". Levert
ny pr. aug. 2010, maskinen er ca. tre år gammel. Seatconfig: C36/Y265.



Over: British Airways med B747-400, og reg.: "G-CIVO". Levert ny pr.
des. 1997, maskinen er snart 16 år gammel.




Over: Air India med B777-300ER, og reg.: "VT-ALS". Levert
ny pr. april 2010, maskinen er ca. 3.5 år gammel. Bærer navnet: "Mizoram".
 

Over: American Airlines med B777-200ER, og reg.: "N798AN". Levert
ny pr. feb. 2001, maskinen er 12.5 år gammel. Seatconfig: F16/C35/Y194.




Over: Air Canada med B767-300ER, og reg.: "C-FMWY". Levert ny
pr. feb. 1996, maskinen er 17.5 år gammel.




Over: British Airways med B777-200ER, og reg.: "G-YMMC". Levert
ny pr. feb. 2000, maskinen er 13.5 år gammel.



Over: Air Canada med Airbus A330-300, og reg.: "C-GHKR". Levert ny
pr. mai 2001, maskinen er snart 12.5 år. Seatconfig: F37/Y228.




Over: British Airways med B747-400, og reg.: "G-CIVU". Levert
pr. april 1998, maskinen er ca. 15.5 år gammel.




Over: TAM med Airbus A330-200, og reg.: "PT-MVG". Levert ny
pr. juli 2002, maskinen er litt over 11 år gammel.




Over: British Airways med B777-200ER, og reg.: "G-YMMK". Levert ny
pr. des. 2000, maskinen er i underkant av 13 år gammel.
Seatconfig: C48/W24/Y203.




Over: THY Turkisk Airlines med B777-300ER, og reg.: "TC-JJL". Levert
ny pr. feb. 2011, maskinen er ca. 2.5 år gammel. Seatconfig: C28/W63/Y246,
bærer navnet: "Karadeniz".




Over: Virgin Atlantic med Airbus A340-300, og reg.: "G-VAIR". Levert ny til
selskapet pr. april 1997, maskinen er dermed ca. 16.5 år gammel.
Seatconfig: C40/W28/Y187, bærer navnet: "Maiden Tokyo".




Over: British Airways med Airbus A319-100, og reg.: "G-EUPH". Levert ny
pr. mai 2000, maskinen er ca. 13.5 år gammel.




Over: Royal Jordanian Airlines med Airbus A330-200, og reg.: "JY-AIG". Levert
ny opprinnelig til Arik Air som "5N-EIA" pr. juni 2010, så satt til lagring
pr. feb. 2011 som "EI-ESA". Så over til nåværende selskap pr. juli 2011,
maskinen er litt over fire år gammel. Seatconfig: C24/Y259, bærer
navnet: "Prince Faisal Bin Al Hussein".




Over: Virgin Atlantic med Airbus A330-300, og reg.: "G-VWAG". Levert
ny pr. okt. 2012, maskinen er i underkant av ett år. Bærer navnet: "Miss England".




Over: Cathay Pacific med B777-300ER, og reg.: "B-KPX". Levert ny
pr. aug. 2011, maskinen er to år gammel. Seatconfig: F6/C53/Y238,
totalt: 297 pax.




Over: Saudi Arabian Airlines med B777-200ER, og reg.: "HZ-AKD".
Levert ny pr. des. 1997, maskinen er litt over 15.5 år gammel.




Over: Asiania Airlines med B777-200ER, og reg.: "HL7755". Levert
ny pr. juni 2007, maskinen er litt over seks år gammel.
 

Over: Iberia med Airbus A330-300, og reg.: "EC-LUX". Levert ny til
Iberia pr. april 2013, maskinen var under tre mnd. gammel når bildet
ble tatt. Bærer navnet: "Panamá".




Over: Japan Airlines med B777-300ER, og reg.: "JA737J". Levert ny
pr. okt. 2007, maskinen er snart seks år gammel. Seatconfig: F8/C49/W40/Y135,
totalt: 232 pax.




Over: Virgin Atlantic med Airbus A340-600, og reg.: "G-VFIZ". Levert ny
pr. juli 2006, maskinen er litt over syv år gammel. Seatconfig: C45/W28/Y233,
totalt: 306 pax. Bærer navnet: "Bubbles".





Dag 3: Torsdag 4. juli 2013:





Over: United Airlines med B747-400, og reg.: "N174UA". Levert ny
til selskapet pr. jan. 1990, maskinen er ca. 23.5 år gammel.



Over: American Airlines med B777-200ER, og reg.: "N787AL". Levert
ny til AA pr. april 2000, og er snart 13.5 år gammel.



Over: United Airlines med B767-300ER, og reg.: "N646UA". Levert
ny til UA pr. mars 1992, maskinen er 21.5 år gammel.




Over: US Airways med Airbus A330-300, og reg.: "N275AY". Levert ny
til selskapet, pr. des. 2000, maskninen er i underkant av 13 år gammel.
Seatconfig: C30/Y263.




Over: i bakgrunnen, BA sin første Airbus A380-800! Mer av den i neste bilde,
i forgrunnen: UA med B767-300ER, se to bilder opp for mer info om denne!




Over: British Airways med Airbus A380-800, og reg.: "G-XLEA". Levert ny
til BA pr. 4. juli 2013, dvs. samme dag som disse bildene ble tatt - vi så
denne lande for første gang på engelsk jord; og dette bildet er blant de første
av denne maskinen. Delivery date er som sagt 4. juli 2013, mens first flight date
er 9. nov 2012; flyet er dermed kun åtte mnd. gammel. Motorer: 4 X RR Trent 970.
Seatconfig: F14/C97/W55/Y303, totalt: 469 pax.




Over: Air New Zealand med B777-300ER, og reg.: "ZK-OKM". Levert ny
pr. des. 2010, maskinen er i underkant av tre år gammel.




Over: British Airways med B777-200ER, og reg.: "G-VIIS". Levert ny
pr. april 1999, maskinen er ca. 14.5 år gammel.
Seatconfig: F14/C48/W40/Y124.




Over: United Airlines med B747-400, og reg.: "N174UA". Levert ny
til selskapet pr. jan. 1990, maskinen er ca. 23.5 år gammel.








Over: Emirates med Airbus A380-800, og reg.: "A6-EEI". Levert ny
til selskapet pr. 17. juni 2013, dvs. maskinen hadde kun vært i operativ
drift i 17 dager - når disse bildene ble tatt. Maskinen er ca. 6 mnd. gammel.
 

Over: United Airlines med B777-200, og reg.: "N773UA". Levert
ny til UA pr. sept. 1995, maskinen er snart 19 år gammel - denne spesifikke
maskinen er den fjerde maskinen i produksjonsrekken av 777-modellen.





Over: Thai Airways med B747-400, og reg.: "HS-TGZ". Levert ny til
Thai pr. mai 1999, maskinen er litt over 14 år gammel.
Bærer navnet: "Phimara".




Over: Virgin Atlantic med Airbus A320-200, og reg.: "EI-EZV". Levert
ny opprinnelig pr. mai 2003 til Eurofly, som "I-EEZG". Så over til
Meridiana Fly pr. feb. 2010 - så satt til lagring pr. jan. 2013.
Videre over til Virgin Atlantic pr. april 2013, maskinen er ca. 10.5 år.
Seatconfig: Y180. Maskinen er den eneste flytypen hos Virgin som
ikke er langdistanse-maskiner, og brukes som feeder-maskiner fra
andre flyplasser inn til Heathrow og Gatwick. Inngår i en flåte på
totalt fire stk. Airbus A320-200 maskiner, Virgin Atlantic har
ellers flåte bestående av A330/A340/B747.





Som en artig kuriositet, var minibaren på hotellrommet av en meget gammeldags
type. Instruksjoner på mange språk, deriblant norsk! Denne hadde tydeligvis ikke
vært i bruk på mange år:












Noen bilder av London fra luften:











Så til sist, spesielle skyformasjoner over London:





Alle bilder er tatt med et digitalt kompaktkamera av
merket: Canon: IXUS 1000HS - som har spec. på 10.0
megapixler, Full HD-video, HS system, samt 10 x optisk zoom.
Jeg bruker nå "widescreen"-modus på kameraet (3648x2048),
og har nedskalert bildene til formatet: 1100x618 for
posting på nett (og ikke lenger 800x600 pga. widescreen).



Informasjon om bl.a. reg. dato, kan inneholde feil - alderen på flyet er
angitt i forhold til "first flight" hos flyfabrikanten, og ikke i forhold
til når flyet ble levert til selskapet. Informasjon ang. evt. seatconfig
kan være feil, og angitt når dette er opplyst i forhold til registrering
på flyet når jeg har slått dette opp.


Så håper jeg bildene falt i smak, legg gjerne igjen kommentarer
eller spørsmål dersom ønskelig!
 
Det var veldig fine bilder av mange spennende maskiner:)
Er det mulig å opne glasene på rommene eller må han ta bilder gjennom glaset?
 
Tusen hjertelig for kommentarer, og tilbakemeldinger -
setter jeg stor pris på!

Skyliner: det er faktisk to glass, men på det ene store vinduet
kan man skyve ett av glassene til siden - slik at det bare er
ett vindu; men man kan ikke åpne noen av dem.
 
Flotte bilder av mange spennende fly :D

det er faktisk to glass, men på det ene store vinduet
kan man skyve ett av glassene til siden - slik at det bare er
ett vindu; men man kan ikke åpne noen av dem.

Er det en god grunn til at det er sånn? Burde jo ha vært mulig, siden det er et spotterhotell...
 
Var selv på samme hotell, blot et par uker senere end dig. Havde værelse helt nede af gangen på den side af hotellet. Jeg brugte kun loungen ved forkosten søndag. Årsaken var, at alle ankomster og afgange var på 09'erne og ikke 27'erne som du viser her (Kig på min profil for at se mine sidste posts, så vil du finde de 4 posts jeg lavede).

Mange af mine (næsten 2000) bilder ligner dine. Jeg fik dog ikke alle de spændende fly som dig, men det er jo forskellen på hvornår man besøker lufthavnen.

Jeg tror mange hoteller ute ved LHR har den typen af vinduer. Jeg har også besøkt Holiday Inn, og de havde også de dobbeltvinduer, hvor det ene kunne køres frem og tilbake, mens det yterste ikke kunne åpnes. Så det er nok standard derovre.

Men det giver mange fine minder om turen derover! Tak for det!
 
Back
Top