Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Herlig bilde fra Sola,men teksten på selve bilde blir litt misvisende;gulfargen er fra Nordic-Air som fløy det 70-72.Bildet er tidligst 73-74.For 20.desember valgte juryen en DC-4/C-54 som det var mange av etter 2.verdesnkrig. Denn ble LN-MOB for Fanafly i Bergen i september 1967, men ble operert av Bergen Air Transport med navnet "Moby Dick"
Teksten er ikke misvisende, for selv om Fanafly imoporterte den, så fløy de aldri med den, den ble fløyet av Nordi Air fra starten av. Kilde "Norske sivliregistrerte fly" av Kay Hagby. Jeg vokste opp ved Fornebu og fulgte daglig med på de flyene som kom og gikk. og jeg husker at LN-MOB DC-4 alltid var gul.Herlig bilde fra Sola,men teksten på selve bilde blir litt misvisende;gulfargen er fra Nordic-Air som fløy det 70-72.Bildet er tidligst 73-74.
Hvis du så den med gul stripe og gul hale (som på bilde),så har du sett den fra 1970 ( i Nordic-Air drift 70-72),eller fra 73-74-75 da BAT ble operatør for andre gang.(Den ble ca 76 lakkert om med blå stripe).Teksten er ikke misvisende, for selv om Fanafly imoporterte den, så fløy de aldri med den, den ble fløyet av Nordi Air fra starten av. Kilde "Norske sivliregistrerte fly" av Kay Hagby. Jeg vokste opp ved Fornebu og fulgte daglig med på de flyene som kom og gikk. og jeg husker at LN-MOB DC-4 alltid var gul.
På Julaften vil jeg ønsker dere alt godt for Julen og Den nye året
Og bildet i dag er Antonov som var på OSL 21.november 2003
God Jul og Godt Nytt år!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.