Julebord

Vi er 23-24 stykker...og det er rekord - pluss at det jo kun er plass til 23. Glær mæ!!!

Lager selv verdens beste tiramisù, så jeg satser på den derre sjokoladedingsen!:ITA

Aha, har aldri fått til denne hjemme. Blir enten for bløt eller for lett... Er oppskriften Top Secret, eller er det mulig å få noen hint? :)

Måtte det bli et hyggelig julebord for flyfolket!! Selv skal jeg nyte lutefisk i godt lag, men stiller på neste alkoholiserte treff... ^_^
:cheers:

Nettopp tilbake og kan melde om bra med folk og god stemning. Bilder kommer sikkert, for det blinket bra i blitzene.

Da var også jeg tilbake... Vanvittig suksess - med overbooking og mere til - men der det er hjerterom er det husrom. Ikke rent lite stolt over at kvelden også har gitt meg ny status på forumet etter at jeg har passert Mile High Club...og nå er første del av inventaret på forumet!!!

Hjemme før tolv?? Dere skulle ikke hatt disse julebordene midt i uka..Håper uansett på noen bilder, også får vi som skal på det andre julebordet "ta det igjen" der borte..

Til dere som var der igår: Det var hyggelig å møte noen av forumsfolket, håper det er noe som kan gjentas.

The Tickertor tok endel bilder igår, får se om han får sortert og lagt ut noe. Bildene jeg tok er fremdeles i kameraet, får se om jeg får lagt ut noen av dem iløpet av dagen.

Det var en eller annen tulling som skulle fortsette byrunden etterpå, så han er rimelig sliten. Snart venter OSL og en flight til BGO. SAS selvsagt;)
Takk for en bra kveld

Takk for hyggelig kveld. Nok en suksess og denne gangen var vi så mange at det var umulig å få snakket med alle!

Super dag i går. Først tok jeg og CK turen opp til OSL og så på A380, så var det ukas høydepunkt - Julebordet. Hyggelig å møte både kjente og tidligere ukjente. Ja, jeg tok en masse bilder, men to forumister som ikke skal nevnes ved navn (men nick kan vi nevne, LN-KOG og Falcon) klarte å lure meg med på en liten forlengelse av kvelden. Så det ble ingen opplasting av bildene i går kveld, men det bør det kunne bli orden på i kveld (torsdag). Legger ut info om hvor bildene kan beskues når det er klart.

Og de to nevnte herrene drakk vann i motsetning til billettøren på det siste vannhullet ;p

Men som EB sa: Det var veldig hyggelig og en stor suksess! Men kanskje på tide med et større lokale?

Veldig koselig kveld. Hyggelig å treffe gamle og nye venner.
Enig i at det kan være en idè med et større lokale neste gang.

Ellers vil jeg rette en stor takk til FBU Forever som kjøpte boka "Hvorfor fly flyr" til inntekt et barnehjem utenfor Nairobi i Kenya. Takk for donasjonen, og takk for tilliten.

Håper vi alle sees igjen om ikke så alt for lenge.

IMM

Takk for en hyggelig kveld alle forumister som var på Enoteca igår kveld. Det var veldig trivelig aften med en fin gjeng. Dette borger for en bra fortsettelse med ulike treff i tiden fremover der fly,vin ,god mat og turer står i sentrum for felles interesse.

takk for en hyggelig kveld.
Jeg ble til slutt stuck med en regning på dessert, kaffe og dessertvin som var en god del større enn min dessert. De som vet med seg selv at de glemte å betale for desserten - jeg forstår at det var lett å glemme, ettersom resten av måltidet allerede var betalt - kan dere vennligst kontakte meg på mail (ck-snabelA-scanair-dott-no) så vi kan få gjort opp. Kvelden ble dyr nok (særlig ettersom jeg sovnet på toget hjem til Asker og havnet i Drammen! det ble noen sure hundrelapper til den lokale drosjenæringen i Buskerud...) om jeg ikke også skal spandere dessert og vin på flere av dere...

Takk for i går, svært hyggelig kveld selv om jeg ikke rakk å prate med alle. Men blir litt bedre kjent med noen for hver gang :) Jeg husket vel akkurat å betale da jeg gikk, men det hadde vært lett å gå forbi..

Back