Jeg kjenner på meg at dette hadde jeg egentlig hatt veldig lyst til å være med på. Dessverre synes jeg det ble for dyrt (ID-billetter er det dårlig med i telekombransjen), så jeg håper det kommer solid med rapport etterpå.
Hvordan er muligheten til litt personlig "reunion"? Har familie i Fed Way som jeg ikke har sett siden april
Det er vel gjerne noen som vil opp i Space Needle også
Nja..... siden "kvoten" til Speedbird er oppfyldt med herrene C172 og MountainDew så reiser jeg med kameraten til Speedbird, som også er lærling i STS. Vel å merke HVIS jeg blir med......lysten er absolutt der, men ikke nødvendigvis økonomien
Når det kommer til hotell som var det vel bare bestillt 6 rom på Sheraton (med x antall senger for de som vil sove sammen) så jeg satser da på et billigere hotell rett ved Space Needle (som jeg lå på i april) Best Western Executive Inn.
Planen er å ankomme SEA fredag morgen kl. 8:45, rekker vel omvisningnen da?? (Såfremt det er plass ombord selvsagt)
Tommy777, hvordan ble det med hotellreservasjonen? Jeg var vel litt uklar angående fredagen sist gang.. Men ankommer altså på fredagen og drar på søndag.
Jeg har 6 rom til disposisjon i helgen. Er rimelig sikker paa at alle har plass. Skal sjekke i kveld for sikkerhets skylf
Du hadde bestillt for 2 ekstra døgn til meg , hadde du ikke ?
Skal vi dele rom ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.