Julebord i Seattle

Status
Not open for further replies.
Og jeg er så i helgemodus og så full av reiselyst at jeg spanderer første runde med øl ( og alkoholfritt for de som skal ha det ) :colgate:

Skåååååååååååål kosmonauter :cheers:

De som ikke faar loennen sin i Bush Pesos betaler vel hele gildet??:lol:;)

nei da :rolleyes:

Men fra spøk til revolver....det blir da billigere når man deler rom

Å nei, har jeg først betalt full pris for flybilletten (riktignok "Restricted" så det holder), så skal jeg da klare rommet og..

Så kan dere andre kose dere på ID-billetter og dobbeltrom ;)

Spøk til revolver igjen: Helt ærlig, så foretrekker jeg et eget rom, uten at jeg føler noen forpliktelse for å utdype det noe nærmere..

Er det avholdsbevegelsen som skal på tur;)

En fest uten alkohol kalles et møte :lol

Og jeg som trodde at du som oekonom forstaar deling av godene:p (Det gode til oss som bestemmer....og imitert godis (tilsatt sukker) til resten):p:p

Å nei, har jeg først betalt full pris for flybilletten (riktignok "Restricted" så det holder), så skal jeg da klare rommet og..

Så kan dere andre kose dere på ID-billetter og dobbeltrom ;)

Spøk til revolver igjen: Helt ærlig, så foretrekker jeg et eget rom, uten at jeg føler noen forpliktelse for å utdype det noe nærmere..

Bare ment som en spøk, Martin

Ingen forklaring required

Martin har nemlig bodd paa Sheraton foer og de har nemlig betal tv :D

Hva skal man med pay-tv når man har laptop??

og for the record: Jeg har aldri bodd på Sheraton før, men jeg skulle ønske det den gangen jeg trasket oppover til Hilton Universal City, og Sheraton lå ca. 100 meter lenger nedi bakken.. Du husker den bakken der, Tommy?

Hva skal man med pay-tv når man har laptop??

og for the record: Jeg har aldri bodd på Sheraton før, men jeg skulle ønske det den gangen jeg trasket oppover til Hilton Universal City, og Sheraton lå ca. 100 meter lenger nedi bakken.. Du husker den bakken der, Tommy?

True.. Husker det naa, ja. Du skulle oenske du bodde paa Sheraton fordi den bakken var jaevlig lang og bratt..

Fikk akkurat bekreftelsen fra Boeing paa VIP turene vaare, og la oss si det enkelt at de tar svaert godt vare paa oss - og selv om noen saa paa oss som "en gjeng guttonger som loep langs rullebanene for aa fotografere fly" - saa har nok Boeing et noe annet syn paa saken, vaar guide er Boeings Markeds Direktoer....

Fikk akkurat tlf fra sjefen om at fredag IKKE var aktuell som fridag allikevel! :angry:

Så da blir Renton avlyst for mitt vedkommende og må hive meg på et fly på lørdag morgen..

Helgen brukes til å finne hotellrom i nærheten av Sheraton :70:

Akkurat naa staar sNOBben rimelig godt til for en titt (paa avstand dessverre) ...Men vi boer kunne se LN-NOD ? paa Renton...i hvertfall deler av det som skal bli LN-NOD

Altså eg e ikkje homo! *sagt fort og brutalt!*

Jeg blir tilogmed mobbet på jobben etter den trip-reporten der....!

Kanskje vi møter noen i NAS på vei til SEA, så kan vi spørre pent om å få lov til å komme inn sammen med dem å kikke litt på NOB :p

Status
Not open for further replies.
Back