http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196117
Bare nok en artikkel i rekken der journalisten ikke helt vet hva han skriver om. Her har han lagt seg på skamros av Norwegian. Det er ikke måte på alt de gjør som er bra. De lanserer nye ruter hele tiden, OG de er visstnok i ferd med å EROBRE DET TYSKE MARKEDET! Intet mindre. Bør egentlig Lufthansa føle seg truet her?
Uten at jeg har tallene stiller jeg meg meget tvilende til påstanden at SAS har 5 % nedgang på sine utenlandsruter i første kvartal. Det kan da ikke stemme?
Man kan formelig se hvordan journalisten rynker på nesen når han skriver om SAS. Vinklingen er at de er helt uinteressert i nye ruter og bare konsentrerer seg om forretningsreisende. Jeg tillater meg igjen å tvile MEGET STÈRKT på om 70 % av SAS' reisende er forretningsreisende.
Helt greit med kritikk av SAS (det fortjener de!), men litt objektivitet bør det være.
Bare nok en artikkel i rekken der journalisten ikke helt vet hva han skriver om. Her har han lagt seg på skamros av Norwegian. Det er ikke måte på alt de gjør som er bra. De lanserer nye ruter hele tiden, OG de er visstnok i ferd med å EROBRE DET TYSKE MARKEDET! Intet mindre. Bør egentlig Lufthansa føle seg truet her?

Uten at jeg har tallene stiller jeg meg meget tvilende til påstanden at SAS har 5 % nedgang på sine utenlandsruter i første kvartal. Det kan da ikke stemme?
Man kan formelig se hvordan journalisten rynker på nesen når han skriver om SAS. Vinklingen er at de er helt uinteressert i nye ruter og bare konsentrerer seg om forretningsreisende. Jeg tillater meg igjen å tvile MEGET STÈRKT på om 70 % av SAS' reisende er forretningsreisende.
Helt greit med kritikk av SAS (det fortjener de!), men litt objektivitet bør det være.