Jorden rundt - flyging

Ståle

Amatør
Hei!

Jeg sitter og sikler litt på å ta en jorden - rundt tur for å "ha fløyet rundt hele"! Har kikket litt på ruter og priser hos Kilroy som ser bra ut!

Her inne er det garantert flere som har tatt en slik tur, hvilken rute valgte dere? Hvor lang tid tok det?

Har noen tidligere erfaringer med Kilroy?

Takk for alle svar som hjelper, kunne tenkt meg å ta turen påsken neste år!

Det vet jeg ikke ettersom at jeg ikke er med på denne turen. Er onkel tante osv som er på tur.

Åja, trodde det var din blogg jeg... Har lekt litt med tanken på noe lignende, men enn så lenge ligger det nok litt fram i tid. Kommer uansett til å velge en litt kortere variant både i tidsforbruk og antall destinasjoner, noe ala USA, Australia, Asia og så hjem, med 2-3 uker å hver av stedene...

Ruta dere tok via Tyskland, Korea og USA høres veldig bra ut! Reisetiden var ikke altfor gæli den heller, så kanskje jeg slipper å ta fri fra jobben :-)

Hvordan bestilte dere turen? Pris?

Er det noe spesielt jeg bør huske på eller vite ved en sånn tur?

Ruta dere tok via Tyskland, Korea og USA høres veldig bra ut! Reisetiden var ikke altfor gæli den heller, så kanskje jeg slipper å ta fri fra jobben :-)

Jeg var nok ikke med på den turen der. Du må lese se på posten hvem som har postet den vet du!

Her er det også snakk om at de reiste på ID-billetter ( Speedbird jobbet vel på STS på den tiden ).....Les "En helt alminnelig helg"......litt tvilsomt og litt vodsomt å bestemme seg for hva en skal gjøre i helga, også bestemme seg for å reise jorda rundt....men det går an med tilgang på litt fri og ID-billetter...
Uansett .....herlig TR og fantastisk ide :D :D

Har hatt 4 herlige Jorda Rundt . Men husk ordentlig tur maa inkludere Australia eller New Zealand. Storsirkel.. Boer ogsaa legge inn en eller to stopp paa Stillehavsoyene... Kan gi raad om disse...:cool:

Speedy tok kun noen få timer fri fra jobben på avreisedagen.

Angående hvordan det ble bestilt og pris så se svaret fra LN-FHU, pris er ikke lov å publisere så kan ikke si.
At man stort sett ikke gjør annet enn å sitte i et flysete......
Nå ja... fikk da over 6 timer i SFO ;) :p
Her er det også snakk om at de reiste på ID-billetter ( Speedbird jobbet vel på STS på den tiden ).....Les "En helt alminnelig helg"......litt tvilsomt og litt vodsomt å bestemme seg for hva en skal gjøre i helga, også bestemme seg for å reise jorda rundt....men det går an med tilgang på litt fri og ID-billetter...
Uansett .....herlig TR og fantastisk ide :D :D
Speedy jobbet i STS da ja.

Hvis du ikke har noe problem med å sove i et økonomisete så er det er ikke så galt å finne på, men er du som meg så er du bra trøtt på siste flighten....
Hvis du er fleksibel og litt lur så kan du kanskje få det til for en 15-20K.

Hm, 15 - 20k for en sånn tur høres litt i overkant mye for en lærling men jeg vil såå gjerne.. :)

Ser at Kilroy har pakker fra 13k, vet ikke hvor lang tid det tar med de da jeg ikke har fått svar enda. Regner med å høre noe fra de snart.

Takk for alle innspill, turen til Twin Otter & Speedbird høres helt konge ut, er akkurat en sånn jeg vil ha! =)

Hm, 15 - 20k for en sånn tur høres litt i overkant mye for en lærling men jeg vil såå gjerne.. :)

Ser at Kilroy har pakker fra 13k, vet ikke hvor lang tid det tar med de da jeg ikke har fått svar enda. Regner med å høre noe fra de snart.

Takk for alle innspill, turen til Twin Otter & Speedbird høres helt konge ut, er akkurat en sånn jeg vil ha! =)

Herlige land! Jeg har ikke vært på noen RTW tur jeg.... Enda... Selv om jeg linker til en TR så betyr det ikke at jeg har vært med på turen. Selv om jeg gjerne skulle ønsket det hehe....

Takk for alle innspill, turen til BSSW & Speedbird høres helt konge ut, er akkurat en sånn jeg vil ha! =)
Tok meg den frihet til å rette på posten din ;)

Hvis du sjekker med Air New Zealand, så har de en RTW variant. Denne har jeg funnet til like over €1000 med litt leting, rundt €1200 med stopp på RAR. Dette er T/R LHR, så du må komme deg dit i tillegg.

Hvis du sjekker med Air New Zealand, så har de en RTW variant. Denne har jeg funnet til like over €1000 med litt leting, rundt €1200 med stopp på RAR. Dette er T/R LHR, så du må komme deg dit i tillegg.

LHR-LAX-AKL-HKG-LHR?

Back