John Travolta sitt hus

Lyden av en B707 som takser inn, fottrinn , det slamrer i ytterdøra.. det er bare far som kommer hjem fra jobb.... kunne vel ha vent meg til en slik tilværelse :)

Lyden av en B707 som takser inn, fottrinn , det slamrer i ytterdøra.. det er bare far som kommer hjem fra jobb.... kunne vel ha vent meg til en slik tilværelse :)

Haha :D

Ser for meg familien Travolta skal ut og spise middag:

"Where do you wanna go?"

"How about New York??"

"No, wait, I know this great italian place in Chicago"

LA8PV calling Earth Control....wake up please:):)

"Ground, Jett Clipper Ella request pushback form kitchen exit for taxiing to pool area!":p

har lest et plass for en god studn siden at John ikke lenger kan få lov å ha 707 parkert hjemme... eg husker ikke hvorfor.. men kanskej pga støy.. hmm.. kanskje noen andre her vet ?

runway36.jpg

Jeg så for et par år siden et bilde fra eiendommen hans, da stod det lekre frekke biler på rad og rekke, og helt på enden av denne rekken, en diger taue-traktor med stag koblet på :D

Fikk gåsehud her en natt i fjor høst da jeg hadde på scanneren. Da sjekket pluttselig et fly med reg noe ala NXXXJT, noe jeg mener jeg har sett JT har, men en sjekk på airliners kunne avkrefte teorien.

Back