Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Since accessioning the first 747, the Museum and its dedicated team have been faithfully caring for the aircraft, but Seattle’s damp climate takes a toll, and The City of Everett is showing signs of wear. That’s why, this summer, the Museum will embark on an ambitious project—a complete external restoration to return her to first flight conditions.
Prototypen, som står på Boeing Field, skal pusses opp utvendig til sommeren,
The first Boeing 747 jumbo jet -- one of the engineering marvels of the 20th century -- was, well, we'll let Museum of Flight Curator Dan Hagedorn give a technical assessment.
"It was pretty grody," Hagedorn said inside the mammoth aircraft on Thursday.
Boeing rolled the 747-100 out of its Everett wide-body aircraft plant on Sept. 30, 1968, ushering in the jumbo-jet era. It first flew on Feb. 9, 1969.
Med varighet på 1:36 er det ikke den jeg trodde det var. Jeg trodde det var denne fra BBC, som også er meget bra:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.