Litt annen variant der hvor jeg jobber:
Norge: Y
Europa: Y +
Verden: C
Så i ditt tilfelle hadde jeg automatisk fått business.
Hos oss så er Y og Y+ definert som det samme - noe som jo passer fint, da fleksible billetter hos SAS automatisk blir definert som "Premium Economy".
Hos oss så er Y og Y+ definert som det samme - noe som jo passer fint, da fleksible billetter hos SAS automatisk blir definert som "Premium Economy".
Hei alle dere som har denne type reiser.
i hvilken klasse reises det?, jeg sliter med
noe flyskrekk/klaustrofobi,
men sliter mer med å få forståelse for at jeg minimum ønsker economy pluss på denne type reise.
Samme her, men man skal jo vurdere om man trenger fleksibiliteten (velger som regel det på hjemreiser selv). Har forøvrig også gode avtalepriser på SAS plus.
Jøss, gjør de det ?
Det visste jeg ikke, men det var jo kjekt ^_^
Jeg har en kollega som i perioder reisete mye, og samtidig hadde/har flyskrekk. Det han gjorde for å redusere dette noe, er å hele tiden ha faste seter, om mulig. Dvs samme sete pr flytype, some for eks 12A på en 736 o.l.. Som han sa, han lærerte seg da alle lyder og bevegelser osv fra sine "faste" seter, så han visste "hva som var normalt". Kanskje det vil hjelpe ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.