Jobb på Rygge flyplass

zairup

Newcomer
Jobb på Rygge flyplass

Hei,

Jeg lurer på hvordan man skal gå frem for å søke jobb hos Rygge flyplass?

Er det noen som jobber der og eventuelt vet hvordan man skal komme seg inn dit?

Har nemlig sjelden sett annonser på jobbtilbud hos flyplass, spesielt der jeg vil jobbe, altså check in og eventuelt tax free?

Har tidligere tatt reiselivsutdanning og flyttet nylig til Rygge, noe som mild sagt har økt lysten til å jobbe i flyplass =)

Last edited:
Re: Jobb Rygge flyplass

Du får kontakte selskapene det gjeller da, og høre selv om de har noen ledige stillinger.

Joa.. men har hørt at det ikke er selskapene selv som ansetter folk for check in og slik.. det var nemlig derfor jeg lurte om noen visste noen lettere vei å komme seg inn i jobb der?

Joa.. men har hørt at det ikke er selskapene selv som ansetter folk for check in og slik.. det var nemlig derfor jeg lurte om noen visste noen lettere vei å komme seg inn i jobb der?

Prøv handlingselskapet på Rygge for check-in jobb og Airport Retail Group for jobb i tax-free butikken.

Vidar

Last edited:

Prøv handlingselskapet på Rygge for check-in jobb og Airport Retail Group for jobb i tax-free butikken.

Vidar

I tillegg kan jeg opplyse at en kammerat av meg, har fått jobb i Tax-free butikken på Rygge gjennom Manpower.

I tillegg kan jeg opplyse at en kammerat av meg, har fått jobb i Tax-free butikken på Rygge gjennom Manpower.

Dette er jo ikke noe å anbefale. Manpower og slike selskaper tyner arbeidstakerne for penger, som "takk" for at de skaffet vedkommende jobben.

Dette er jo ikke noe å anbefale. Manpower og slike selskaper tyner arbeidstakerne for penger, som "takk" for at de skaffet vedkommende jobben.

Du er litt på tynn is her.
Men ikke la oss få en paralell RyanAir, sosial dumping diskusjon på dette området også. :headbang . Det var kun et tips om hvem som kan gi vedkommende en fot innom. Gjør han en god jobb i så henseende, er muligheten for fast ansettelse absolutt tll stede.
Ment som et tips i beste mening, og intet annet.

Du er litt på tynn is her.
Men ikke la oss få en paralell RyanAir, sosial dumping diskusjon på dette området også. :headbang . Det var kun et tips om hvem som kan gi vedkommende en fot innom. Gjør han en god jobb i så henseende, er muligheten for fast ansettelse absolutt tll stede.
Ment som et tips i beste mening, og intet annet.

Joda, greit nok tips. Men er jo ingen hemmelighet at bemanningsbyråene skal ha en viss andel av lønnen din.

Ei i slekta mi ble fast annsatt gjennom Manpower der ute, så er nok ikke noen dum ide å gå den veien. Så hvorfor folk klager på at folk blir ansatt gjennom et bemanningsbyrå?

Back