Jippi det er torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fin morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Den store elektrikeren skal pakkes og kursen settes mot 30 grader på Verdens Ende. Det skal bades, bades og atter bades. Norge på sommeren er jo ikke så ille:-)

God morgen fra Lillestrøm.
Sommeren er her og det er varslet 32 grader og sol i Lillestrøm i ettermiddag. Det blir nok en is da ja. Is har vi på jobben også så man skal slett ikke se bort ifra at det kan bli en der også... Nå straks avgårde til nest siste arbeidsdag før to ukers ferie begynner. Ha en super torsdag! Husk å spise is! ;)

God morgen fra havet.

Nattevakt snart unnagjort. Kun 6 nattevakter igjen.
Forrige helg milagerun til NYC gav dårlig poeng inntjening så nå må det sees på en ny mileagerun.
Har frist til ut oktober for å sikre EBD så det bør la seg gjøre.

Ellers, er det tåke her i havet. Blir ikke mye helikopter med dette været [emoji3060] Sånn går nok denne dagen [emoji846]

Snart god helg

FQTV

Mornings fra Beitostølen. Nydeligvis vær til fjells også. Fin tur opp fronten på Bitihorn med barna i går, så tenker vi prøver oss opp Synshorn i dag. Ha en fin dag.

God morgen fra Stavanger[emoji4] solen skinner = nydelig MC-vær. Blir det endelig en dag uten regn? Straks frokost og deretter settes kursen mot Bergen. Massevis av folk i byen her, både lokale og turister. Gratiskonsert med WigWam i Vågen i går bidro nok også til det. Ha en finfin torsdag!
fca23101975700dab9c9c18ab4336264.jpg

God tidlig morgen fra Santiago. Hadde klokka på ekstra tidlig med håp om at det skal la seg gjøre med en ettermiddagslur på AF407. Avgang fra SCL kl 10, 13 timers flytid og ankomst CDG kl 05:45 er ikke ideelt. MEN - det er ferie, det skal flys og F-HTYT er i rute. Blir nok både is og bobler i dag.

Mornings fra Beitostølen. Nydeligvis vær til fjells også. Fin tur opp fronten på Bitihorn med barna i går, så tenker vi prøver oss opp Synshorn i dag. Ha en fin dag.

Om du skal ta med barna på noe veldig kult så anbefales faktisk båten på Bygdin med samme navnet som fjellet. Den er fra 1912, altså ganske antikk og de fikk vel akkurat sjøsatt den da de først nå fikk tilfredsstillende vannstand i Bygdin. Du har vel garantert gjort det før, siden du vel titt og ofte er på Beitostølen, men bare et kult tips iallefall.

God dag fra Oslo , her skulle jeg vel egentlig vært på vei til fjells, men som en osloboer uten bil så blir det fort trøblete om man misser bussen med busser som kanskje går 1-2 ganger daglig. Var litt mer pakking enn det jeg trodde gitt. Prøver igjen i morgen.

God morgen fra Naples.. Her nytes dagene og det er virkelig vanskelig å gå utenfor hotellets grenser.. Det er nydelig mat og drikke samt at de fleste har tydeligvis pugget navnene våres og det går i fornavn på alle. Det ble en liten tur ut i går med enda mer shopping og etter "alles" råd ble det italiensk på 5th Avenue som var hinsides godt. Omtalen av restauranten fra italienere mener at de lager bedre mat enn hjemme så det får man vel stole på. Nå er jeg truet til å bli med jentene på den sedvanlige hard-treningen i gymmet og kanskje jeg gir etter. (Det er tross alt ganske flott utsikt mot bassenget)

God dag fra Lillestrøm. Treg morgen og formiddag her, men nå skal planene for det fine været etter hvert legges. :)

Ha en best torsdag!

Hallois .. varmt og klamt her i SC, men nå er dagens utendørsaktiviteter unnagjort. På tide med en dusj, kjenner jeg ...

Ikkenoe spesielt på programmet i dag, men i fryser'n ligger en Ben&Jerrys iskremkopp og venter på meg. Men den får vente til i kveld, tror jeg.

Hvem trenger basseng når det er 23 grader i vannet ytterst i Oslofjorden?

Hvem trenger basseng når det er 23 grader i vannet ytterst i Oslofjorden?

Ingen trenger det, men noen livsnytere digger det ❤️

Der kom forøvrig en iskald fatøl servert mellom svømme øktene. 13 åringen satt akkurat ny personlig og to lengder under vann i 170 sekunder - sterkt.

God kveld fra hybelen i Bergen.
Denne uken har en jobbet 16,5 timers skift, sovet 6t pr natt så det føles deilig at i morgen settes kursen mot SVG for halvannen uke fri. I ettermiddag har en vert på grillings hos opphavet. Snart venter sengen da en bør hente inn litt tapt søvn.
Ha en flott sommeraften :)

d2679758c7de85b8ad2a74b4f6f329f8.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back