Vede ScanFlyer Dusty Medlem 7 Nov 2007 #1 Jetair Fokker100 på Sola Egenligt ikke så mye å si, håper dere liker bildene og sleng gjerne inn en comment.
Jetair Fokker100 på Sola Egenligt ikke så mye å si, håper dere liker bildene og sleng gjerne inn en comment.
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 7 Nov 2007 #2 Re: Jetair Fokker100 på Sola Veldig flotte bilder Vede, spesielt nummer 1 og 3. Samme maskin som var på Flesland for ikke lenge siden. Takk for flotte bilder. Alex.
Re: Jetair Fokker100 på Sola Veldig flotte bilder Vede, spesielt nummer 1 og 3. Samme maskin som var på Flesland for ikke lenge siden. Takk for flotte bilder. Alex.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 7 Nov 2007 #3 Re: Jetair Fokker100 på Sola Captain Caveades said: Veldig flotte bilder Vede, spesielt nummer 1 og 3. Samme maskin som var på Flesland for ikke lenge siden. Takk for flotte bilder. Alex. Click to expand... Får bare slenge meg på :up:
Re: Jetair Fokker100 på Sola Captain Caveades said: Veldig flotte bilder Vede, spesielt nummer 1 og 3. Samme maskin som var på Flesland for ikke lenge siden. Takk for flotte bilder. Alex. Click to expand... Får bare slenge meg på :up:
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 8 Nov 2007 #6 Re: Jetair Fokker100 på Sola I hvilken forbindelse var den på Sola? Espen
EB ScanFlyer Inventory Medlem 12 Nov 2007 #8 Re: Jetair Fokker100 på Sola Men du verden for et håpløst navn på et flyselskap...
W WestAir ScanFlyer Blue 13 Nov 2007 #9 Re: Jetair Fokker100 på Sola EB said: Men du verden for et håpløst navn på et flyselskap... Click to expand... Enig!! Fine bilder..
Re: Jetair Fokker100 på Sola EB said: Men du verden for et håpløst navn på et flyselskap... Click to expand... Enig!! Fine bilder..
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 16 Nov 2007 #10 Re: Jetair Fokker100 på Sola Liker Fokker 100! Men det er vel å helgardere å ha både jet, air og fly i samme navn... Flotte bilder, uansett. Hvorfor var den på Sola?
Re: Jetair Fokker100 på Sola Liker Fokker 100! Men det er vel å helgardere å ha både jet, air og fly i samme navn... Flotte bilder, uansett. Hvorfor var den på Sola?
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 16 Nov 2007 #11 Re: Jetair Fokker100 på Sola Det vet jeg faktisk ikke. SGS hadde handling.