Hvis Jet Time tager flere ATR-fly ind i flåden, så burde Norwegian hyre et til at flyve Karup-ruten.
Ifølge kilder i branchen overvejer SAS på sigt at lade Jet Time operere op til 20 ATR-fly for selskabet. Men Flemming Jensen vil ikke sætte tal på potentialet.
”Vi har ikke gjort op med os selv hvor stort vores behov bliver på sigt. Men i takt med at eksisterende lease-aftaler udløber, så er det klart, at vi kommer til at se på hvilke muligheder, der så er,” siger Flemming Jensen, operativ chef i SAS.
Om dette stemmer, så er det muligens begynnelsen på slutten for WF's SK produksjon.
Mon flyene bliver i SK eller JT livery ?
Om dette stemmer, så er det muligens begynnelsen på slutten for WF's SK produksjon.
Mon ikke SAS har lagt en klausul ind således at JTG ikke kan flyve med ATR påMon flyene bliver i SK eller JT livery ?
Mon ikke SAS har lagt en klausul ind således at JTG ikke kan flyve med ATR på
DY flights ???
Det tror jeg....
Jeg betviler veldig sterkt at SAS kan diktere hvem JTG skal levere wet lease tjenester til, men kan selvsagt ta feil. Jeg tror også konkurransemyndighetene ville kunne være interessert i en slik avtale, skulle den finnes.
Hva tenker du på som WFs SK-produksjon? Det eneste som flys for SK på SK callsign er TRD-BOO-TOS på sommerstid etter hva jeg vet.
Jeg betviler veldig sterkt at SAS kan diktere hvem JTG skal levere wet lease tjenester til, men kan selvsagt ta feil. Jeg tror også konkurransemyndighetene ville kunne være interessert i en slik avtale, skulle den finnes.
De kan antagelig legge restriksjoner på bruken av de aktuelle flyene. Men ikke når det gjelder selskapet generelt, nei.
Dersom SAS finansierer flyene
Dersom SAS finansierer flyene og de bemales i SAS-farger så vil jeg vel tro at det ikke er hverken interessant eller spesielt lurt å bruke disse for andre selskaper,
Det kan SAS nok ikke,men jeg glemte at skrive,,,,"at hvis flyene har SAS bemaling"Jeg betviler veldig sterkt at SAS kan diktere hvem JTG skal levere wet lease tjenester til, men kan selvsagt ta feil. Jeg tror også konkurransemyndighetene ville kunne være interessert i en slik avtale, skulle den finnes.
De har nå code share på en del ruter, som og/eller vel egentlig er en "skjult" SK produksjon.
Det er likefullt WF-produksjon og ikke tidsbegrensede kontrakter som bare kan sies opp. Så lenge SK eier WF kan de nok gjøre nesten hva de vil, men de får ingen god pris for WF hvis de fjerner produksjon derfra. Men skulle de ikke få solgt WF kan alt skje for da må de "lage" pengene på andre måter.
Men dette var vel en tråd om JetTime![]()
---Fra ppjn.com:
Base pay CPT:
54.400DKK plus pension 8%
Base pay FO:
34.700DKK plus pension 8%
pr. måned
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.