Jeg ser at Jet Time i det siste har fløyet noen rundturer mellom København og Dublin for SAS. Flyet som brukes er OY-JTF. Noen som vet noe mer?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det är en tråd på Airliners.net om att danska kabinfacket har "groundat" x-antal CPH baserade MD-80 av någon anledning. Ingen aning om det stämmer...
Nei, men det er noen som har kommet med et rykte, som tilnå har visst seg å ikke stemme. Og det er heller ikke dansk cabin-fagforeningen, men CAA det er snakk om, som er luftfartsmyndighetene i Danmark.
Ut fra hva jeg kan se er situationen den at alle Md`er flyr som de skal bortsett fra en som har snag, og noen som er ute for vanlig vedlikehold. I tillegg er det 1 A321, samt en CRJ som er ute med snag i Danmark. Ikke mye recovery å snakke om, og da blir det kanseleringer. Jet time er et av flere selskaper som er spurt sannsynligvis for å dekke opp for egne fly med snag.
Ikke noe unormalt.
Skulle det derimot oppstå en situation hvor deler av flyflåten groundes MÅ dette meldes ut som en børsmelding, noe media også da får automatisk.
Det forklarer jo meget godt rygterne på a.net omkring forespørgsler til andre selskaber - noget der jo, som du skriver, er helt normalt i perioder med lidt for meget tech.
Det er vel dette eg er offer for no. Er stranda på CPH på grunn av kanselering til SVG. Heldigvis er der ein fligth til i kveld.
Ender i SVG i dag. Skal eg heim så er det som oftast OSL som må til når det ikkhe går direkte.Har sett mye kanselleringer på CPH-SVG i det siste. Ofte er det en av kveldsavgangene fra CPH som ryker slik at enten 0600 eller 0645 (tilbake til København) blir kansellert morgenen etterpå.
Har du connection videre fra SVG eller er det din endelige destinasjon? Siden det står du er fra Sunnmøre?
Har Jet Time tagit leverans av någon 737NG ännu?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.