Jet med rød hale i Bodø

spitfire

ScanFlyer Blue
Jet med rød hale i Bodø

Rundt kl 1800 tok det av et fly med rød hale! Hva kunne det ha vært, lignet litt på Sterling, stod inne på Topp 13 og så takeoff i mørket?

Re: Jet med rød hale i Bodø

Norwegian med LN-KKT?

Nope, Norwegian var forsinket i dag. Eneste jeg finner er Iber World til Santiago de Compostela, avreist kl. 17:44, rute IWD6328. Men de har ikke fly med rød hale :(

Ser ellers ingenting uvanlig i traffikken her hos oss i dag ...

Når vi er inne på fly med røde haler i Bodø, observerte selv en Fokker 100/70 i sølvfarge og rød hale ta av i fra Bodø rundt lunsj tider på, hmm tror det var torsdag.. Noen som vet hvilket selskap det kan være?

Når vi er inne på fly med røde haler i Bodø, observerte selv en Fokker 100/70 i sølvfarge og rød hale ta av i fra Bodø rundt lunsj tider på, hmm tror det var torsdag.. Noen som vet hvilket selskap det kan være?

Det var en Fokker 100 fra Østerike, husker ikke selskapsnavnet.

Det kan sikkert stemme at det kunne vært en Fokker her på dagtid på torsdag eller onsdag, trodde først at det var en MD, men den var for slank til det. Den tror jeg faktisk var rød i "atta", ikke så lett og se i skumringslyset vi har her for tiden.

quoute fra scandinavian...Når vi er inne på fly med røde haler i Bodø, observerte selv en Fokker 100/70 i sølvfarge og rød hale ta av i fra Bodø rundt lunsj tider på, hmm tror det var torsdag.. Noen som vet hvilket selskap det kan være?

det var international jet management som fløy charter pax til og fra BOO, og WF som fløy de til og fra svj....vet for jeg var på jobb den dagen :)

Last edited:
Back