Jeg vet ikke hvor interesserte forumbrukerne er i mote, men....

Stilig. Hadde dem hatt noen av mine gamle selskaper, så hadde jeg kjøpt. MH står på kartet, men virker ikke som de har likevel.

Verdt å merke seg at dette er selvproduserte kopier, så det kan godt være de kan 'trylle' fram en.

Jeg købte et par bags i Thailand sidste år; en mindre Alitalia, samt en lidt større SQ. Uden at kunne huske prisen præcist, så var det i hvert fald markant billigere end på denne webside.

Jeg købte et par bags i Thailand sidste år; en mindre Alitalia, samt en lidt større SQ. Uden at kunne huske prisen præcist, så var det i hvert fald markant billigere end på denne webside.

Men da kommer jo flybilletten til Thailand i tillegg.....:rolleyes:

Trodde man fikk betalt for å gå rundt med reklame jeg, ikke "the other way around" ;)

Si det til Russere og folk fra distriktene som klamrer seg til uvanen fra 90 tallet med logobefengte klær .. :D Krokodiller, hester, elger, ørner osv...

Jeg kunne forøvrig tenkt meg en gammel Maersk Air bag..

Last edited:
Noen som vet om sider hvor sånt selges litt rimeligere? €64 + €18 + moms så ender man opp på over 800 kroner.

Syns Aeroflot-bagen var litt stilig, men den var utsolgt...

Noen som vet om sider hvor sånt selges litt rimeligere? €64 + €18 + moms så ender man opp på over 800 kroner.

Syns Aeroflot-bagen var litt stilig, men den var utsolgt...

Ved nærmere eftertanke, så mener jeg at jeg efter hård forhandling betalte THB1100 for to bags i Bangkok.

Med dagens kurs blir det 927,- for en veske. Om man også tar i betraktning at Posten gjerne vil ha 117,- for tollbehandlingen.

Jeg så den hel haug med disse på en bagsjappe i Kalvertoren handelssenter midt i Amsterdam, hvis noen finner veien dit en gang...

Har også sett slike flyselskapsvesker i en butikk på Byporten i Oslo. Husker ikke navnet på butikken, men jeg mener den ligger rett ovenfor KIWI.

Back