Jeg skal reise med Thai og lurer på noe

Re: Online checkin med Thai Airways Oslo-Bangkok

Min erfaring fra å ha sjekket inn mamma og pappa de siste årene er at man ikke får noe BP ved online check in på OSL-BKK. Det har i alle fall ikke fungert de siste årene, så tror du må innom skranken på OSL, dessverre :b
Sjekket akkurat inn online for min tur Oslo-Bangkok-xxx i morgen. Kunne skrive ut boardingpass for hele reisen, men det står følgende på boardingkortet: "Please report to Thai internet check-in counter at least 60 minutes prior to scheduled depaerture time with the following items: boarding pass, travel documents and credit card (if applicable)". Får vel ta en tur innom innsjekk for sikkerhets skyld.

Re: Online checkin med Thai Airways Oslo-Bangkok

Sjekket akkurat inn online for min tur Oslo-Bangkok-xxx i morgen. Kunne skrive ut boardingpass for hele reisen, men det står følgende på boardingkortet: "Please report to Thai internet check-in counter at least 60 minutes prior to scheduled depaerture time with the following items: boarding pass, travel documents and credit card (if applicable)". Får vel ta en tur innom innsjekk for sikkerhets skyld.

Thai gikk for ikke lenge siden over til Amadeus, hvis jeg ikke tar feil. Kan jo hende at det er grunnen til å det fungerer nå. Til info så var det aldri noe problem å få BP på returen, BKK-OSL.

Re: Jeg skal reise med Thai fra Scandinavia og lurer på noe

Du skal trolig til en plass hvor APIS er påkrevet. Derfor må reisedokumenter registreres. En del webcheckin-programmer som ikke klarer å håndtere slikt.

Hvis man bestiller Thai Airways billetter gjennom noen av de store tilbyderne som Travellink,Seat24 etc, hvordan finner man ut hvilken billett klasse/bokstav kode man ender opp med ?

Spør på forhånd... Jeg booker kun med mail til ER-Tours og ber om den "bokstaven" jeg vil ha....

Jeg lurer på om jeg kan bruke min egne hodetelefoner ombord uten adapater
når jeg skal reise fra OSL til BKK ?

Hvis man bestiller Premium Economy OSL-BKK, få man sitte i Business da?

Hmm... Hva får man egentlig ekstra Premium Economy?

De selger ikke premium eco. på ruten OSL-BKK. Kanskje du så på en reiserute med mellomlanding i ARN eller CPH?

Last edited:

De selger ikke premium eco. på ruten OSL-BKK. Kanskje du så på en reiserute med med mellomlanding i ARN eller CPH?
Ser det nå, de gjorde det før...?

Hmm... Hva får man egentlig ekstra Premium Economy?

I Premium Economy fra ARN og CPH sitter man bakerst businesskabinen, men får mat som på økonomiklasse.

Hvor mye poeng får du som når du reiser til BKK med Thai i økonomi ?
er EBS.
og vet noen hvor man kan melde seg på nyhetsbrev fra Thai uten å bli
medlem i Royal Orchid Plus ?

Last edited:
Back