jeg har klappet en dreamliner!

Den seksjonen som står inne i det lille "museumet" på future of flight? Da har jeg og!
(..men jeg regner med at du har klappet the real thing..)! :-)
 
Det var The Real Thing - og den ble behørig klappet på hjulbrønnen. En helt suveren tur på fabrikkgulvet!
 
Men har du sett den i lufta?

Hvorfor spør du om det? Du vet bedre ... men den dagen den tar av på sin first flight, er en bit av Scanair.no med - fingeravtrykkene til Speedbird, Martin og meg. :D
 
He he... Morsomt å erte noen som digger en maskin som sliter med å komme dit hvor den egentlig hører hjemme - i lufta!
 
Erting? Ikke truffet. Jeg har tatt på den. Det har ikke du, Nænænæ-nænænæææææ..!!!
 
For å bruke dine egen ord: Du vet bedre - jeg er ingen Boeing fan...
 
Men du liker kvalitet - og jeg fikk et par overrskelser. Kanskje vil du og? Stay tuned for a foto-/tripreport coming to a datamaskin near you! ;)
 
Men du liker kvalitet - og jeg fikk et par overrskelser. Kanskje vil du og? Stay tuned for a foto-/tripreport coming to a datamaskin near you! ;)

Kvalitet?? Han kjoerer jo Alfa :drunk:

Kan vel ikke kalle Airbus for kvalitet naar NWA pensjonerer A320er som kun er 15 aar gamle og fortsatt flyr 35 aar gamle DC9...

Andreas, pass paa at du mobber EB naar 350en blir forsinka :lol:

Nei, EB denne diskusjonen blir en lost cause.;)

Fra spoek til alvor: Dreamlineren kommer til aa forandre hele industrien, en revolusjon.

Og ja, jeg har ogsaa klappet paa denne revolusjonen. :p
 
Er det noen ny info om når vi kan se Dreamlineren i luften? Spørsmål fra en Boeing FAN! Gleder meg å se maskinen på en field i nærheten. "Chocks off" blir en gledens dag. Hadde vært moro å blitt med over til SEA nu i helgen sammen med gutta! Passet ikke med arbeids planen. Tripp reportene er flott lesning. Er der nesten i mine "Drømmer"!
 
Kan vel ikke kalle Airbus for kvalitet naar NWA pensjonerer A320er som kun er 15 aar gamle og fortsatt flyr 35 aar gamle DC9...

På Cuba kjører de også rundt i gamle holker - amerikanske sådanne - fra før 1959. Ikke er de sikre, ikke bruker de lite drivstoff, men går gjør de :drunk:
 
På Cuba kjører de også rundt i gamle holker - amerikanske sådanne - fra før 1959. Ikke er de sikre, ikke bruker de lite drivstoff, men går gjør de :drunk:

Hehe, kjempepoeng Kurt! ;)

Uten at jeg helt husker dette eksplisitt, så handler NWA's pensjonering mye om at A320'ene er verdt mer i deler enn de er hele, ikke nødvendigvis å se på en indikasjon på "dårlig" kvalitet. Og hvor mange av disse maskinene er leasingmaskiner som leveres tilbake til eierne?
 
Back
Top