Jeg hadde "trua" på dette forumet , men desverre så har kun ett fåtall en virkelig innsikt i flybransjen og resten bare tipper seg frem til ett standpunkt. Det verste er at noen av dem er mine kolleger. Noen man skulle forvente mere av . Skremende spør du meg. Kompetansenivået for enkelte er høyt, men desverre veldig blendet. Det er vondt å se som foreløpig SAS ansatt at mange ønsker oss " god jul " med arbeidsløshet. Er folk klar over hva som skjer med Norge, Sverige og Danmark om SAS stanser ? Jeg tror få er klar over konsekvensen eller virkelig satt seg ned å sett i " krystall kula "
Personlig kjenner jeg at jeg ferdig med svensker i slips å at når denne runden er over så håper jeg at SGH har andere eiere. Jeg vet at vår VD er ansatt for å gjøre en forbanna dritt jobb. Spør du meg så er jobben hans for dårlig betalt . 8 mill nå ! Han er ansatt får å gjøre seg til en fiende for 16 000 skandinaviere. Med dette ønsker jeg dere en god jul og ett godt nytt år
Personlig kjenner jeg at jeg ferdig med svensker i slips å at når denne runden er over så håper jeg at SGH har andere eiere. Jeg vet at vår VD er ansatt for å gjøre en forbanna dritt jobb. Spør du meg så er jobben hans for dårlig betalt . 8 mill nå ! Han er ansatt får å gjøre seg til en fiende for 16 000 skandinaviere. Med dette ønsker jeg dere en god jul og ett godt nytt år