JAT legger allerede ned på OSL

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
JAT legger allerede ned på OSL

En kamerat som skulle reise til BEG 12. sep. har fått beskjed om kansellering av flighten. Tittet selv på min flight neste år på checkmytrip. Den var også kansellert...:cry:

Re: JAT legger allerede ned på OSL

hmm viste ikke at ruten allrede har startet opp.. ingen har tatt bilde av flyet.... hmm eller ?

nåja.. her er den tatt 07/07-08 fra hotellvinduet på SAS :)

jat.jpg

Trist med jat borte, men de har jo markedsført ruten dårlig. Noen som vet hvordan Adria gjør det på Osl?

Trist med jat borte, men de har jo markedsført ruten dårlig. Noen som vet hvordan Adria gjør det på Osl?

Kan ikke bli så lønnsomt med en CRJ200 helt til Adriaterhavet. Pris pr. sete blir vel ganske høy om det skal bli peng av det!

Kan ikke bli så lønnsomt med en CRJ200 helt til Adriaterhavet. Pris pr. sete blir vel ganske høy om det skal bli peng av det!

Ja, det skjønner ikke jeg heller. Kan da ikke være god økonomi i det hele tatt.

GOD SERVICE FRA JAT ! Kameraten min ringte dem og de fixet den kansellerte hjemreise ved å booke via FRA hjem. LH siste leg fra FRA^_^

Vil prøve det samme selv t/r. Har lyst til å komme dit...

Synd dem legger ned ruten allerede, hadde en god tur med dem fra Beograd til OSL i sommer. Meget hyggelig besetning og jeg fikk til og med besøke cockpiten.

DSCN0916.JPG

Beklager dårlig bildekvalitet, men det er tatt med mobil.

Ikke rart med de prisene de opererte med i god kombinasjon med daarlig markedsfoering. Naar folk her paa forumet ikke har faatt det med seg en gang, har ihvertfall ikke Ola Nordmann faatt det med seg.

Reidar, dersom du ikke betaler nok for billettene til at flyselskapene tjener penger, er ikke ting liv laga. Det er livets harde realiteter..

Nettopp Tommy, ^_^. Jeg har hele tiden nesten vært sikker på at dette ikke vil gå neste år. Men foreløpig er det nok ikke pga av priser, men belegg. DY kutter også ut dit.

Men det er kun en destinasjon jeg godt kunne tenke meg, men ikke til enhver pris. Derfor hoppet jeg på kun grunnet prisen.

Men sender de meg via FRA , JAT t/r FRA og LH t/r OSL, blir det jo en sabla god deal likevel. Uansett resultat blir jeg ikke skuffa.Absolutt ikke.

Mange andre steder frister mer. Men JAT i selv selv var den største fristelsen. Et NYTT selskap i logboka .;)

Og dermed er tilbudet mellom Oslo og Beograd gått fra å være i overkant bra til veldig dårlig. Nå er det vel bare den ukentlige runturen til Norwegian fra Rygge som er igjen. Veldig synd at Jat legger ned, hadde selv planer om en tur med dem til våren. Men den er ikke markedsført i det hele tatt, så hva kan man egentlig forvente? Alltid kjipt når utenlandske selskaper legger ned ruter fra Norge...

Back