• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Jarlsberg Airshow 2010 - enda flere bilder...

Seabee

ScanFlyer Silver
SE-LME-001-1024.jpg


LN-ASY-001-1024.jpg


SE-BIN-001-1024.jpg


LN-YZW-001-1024.jpg


LN-YLT-001-1024.jpg


LN-YZY-001-1024.jpg


LN-LVT-001-1024.jpg


127-001-1024.jpg


Steinar
http://www.seabee.info
 
Hva? Syns du ikke det nye klubbflyet vårt (LN-LVT) var fint en gang? Hmfph :cry:

Hver sin smak ;) jeg ser det er en SP, så den har sikkert greie ytelser, men jeg har aldri vært særlig begeistret for utseende til nesehjuls Cessnaene med et lite unntak for Cardinal og 210 uten vingestag.
Det eneste virkelig postive med en C172 er at den kan fly. Hvilket jo selvsagt er ganske vesentlig :)
 
Det eneste virkelig postive med en C172 er at den kan fly. Hvilket jo selvsagt er ganske vesentlig :)

Helt klart en stor fordel! :)

Men jeg er jo enig i at Pitts'en er et flott fly da. Her er bildet jeg tok på Jarlsberg med Dak'en som kulisse:

Pitts.jpg
 
Back
Top