Re: Jacob Schram har fått sparken i Norwegian
Så NAS kan takke seg selv.
Jeg tror hoved-årsak er faktum at han ble ikke villig a fragi noe fra seg og dette førte til ekstremt irritasjon blant de ansatte han skål lede. Det ble rett og slett en akseptans-problem.
Man kan like god argumentere at heile refinansering av DY ble gjennomført av Karlsen og sitt team. Hvorfor skal man da kaste ut 7 Mio i år til noe som man egentlig ikke hadde nytte for? Man bør kanskje tenke litt på denne vei. Hvor mye i resultater fikk DY for de 4,5 Mio som de betalte i lønn til Geir Karlsen vs hvor mye fikk DY for de 7 Mio som de betalte i lønn til Jakob Schram. Til slutt er begge bare ansatte til selskap...
https://e24.no/naeringsliv/i/x3Kq0V/jacob-schram-om-aa-faa-sparken-kom-svaert-overraskende-paa-megMin ansettelsesavtale fastslår at jeg har en oppsigelsestid på ni måneder og 15 måneders etterlønn. Alle visste at konsernsjefjobben i Norwegian var meget risikofylt, og derfor ble denne avtalen inngått i 2019.– Jeg har vært villig til å forhandle med styret om å revidere min etterlønnsavtale, og jeg har kommet med konkrete tilbud som ville ha redusert denne i betydelig grad. Disse forhandlingene førte dessverre ikke frem, sier Schram.
Så NAS kan takke seg selv.