It's friday...

BSSW

Browncoat
..i Norge

Her i Seattle er det fremdeles torsdag, men det har vært en torsdag der ikke alt har gått slik det skulle :drunk:
Rakk UA39 med nok margin, verre ble det med UA375, av 7 stk reisekamerater så ble det bare jeg som kom med :drunk: De andre 6 kom til lukket dør på EWR, selv om flyet stod ved gate fremdeles...

Det ble forsøkt på å komme frem rett etter midnatt via IAH, men der står de nå fast og forventet ankomst her blir litt utpå dagen i morgen (i dag for dere i Norge).

Dag J.: CRT-skjermer i taket i midtgangen er ikke noe å samle på (N556UA), AVOD er tingen nå ;)

Ha en fin fredag forumister :)

Snart kommer taxi'n som skal kjøre meg til OSL...klar for to døgn på Yasuragi utenfor Stockholm og så noen dager i/på Friends Arena. Ha en bra fredag du også:-)

Mornings fra Oslo. Lett snødrev, men lar Skiforeningen bruke helgen på å fikse løypene i Marka, så stikker isteden til hytta etter jobb. Ha en fin dag

God morgen fra kantina OSL . Fasttrack virker fortsatt på SK og UA *G...Kjekt , virker kun på UA i C :colgate: God helg folkens... Skal bare nok en gang kose oss i AMS og Doubletree AMS Centraal...:drunk:

God morgen fra Forus!

Det er fredag! Men før man kan ta helg med god samvittighet, så er det myyyye som må må unnagjøres. Nuvel. ha en fin en forumister! :)

Hei fra Stavangår! I går fikk jeg oppleve årets første forsinkelse, hvor mitt fly som skulle gå 1925 ikke gikk før 2055. Helt greit, ikke noe hastverk for min del, det som derimot var kult var følgende:
- Å se 6-7 maskiner sprøyte varmtvann på UPS sin B767 (eller noe i den duren)
- Å lande på SVG i stiv-kuling/liten storm fra øst(!). Vi landet så klart på rullebanen som går rett over Sola stranden og det hoppet og flakset som bare juling før landing. Etter en hard/konstant landing følte jeg at vi stoppet opp med en gang - det var helt utrolig hvor fort vi stoppet opp på rullebanen. Det syns jeg var ganske kult :p

Ikke ofte det blåser sterkt fra øst, får vel bare nyte det sammen med den ene graden det er ute ;)

God fre`dag fra Oslo nord - stedet hvor snøen har kommet for godt:
1555397_10151831995231260_1135277122_n.jpg

Blir nok bra forhold i marka og i skianleggene i og utenfor Oslo fra nå av :)

gOD HLG FOLKENS.

jAN

Go morn fra Trondheim
Her blåser det stiv kuling og -5 grader, så det er ikke akkurat deilig å gå ute.... Det gjelder å kle seg godt.
Idag blir det restaurant etter jobb -gidder ikke lage mat, så blir det hjem å ha en koselig fredag med ei god Primitivo og litt nøttesjokolade.

Ha en fantastisk fredag folks :D :D :D

God morgen fra Gaustad. Ca en time til det er kakebu.

Ha en fin dag alle sammen

God formiddag fra Bagnaia,
Her har vi hatt en sen morgen etter alle tiders feiring i Bagnaia i går kveld.
Flott "bonfire" i landsbyen torg, mange feststemte mennesker, underholdning og god mat og drikke på stedets restaurant.
Det hele får vår Sankthans feiring til å blekne.
I dag tar vi en tur til Montefiascone.
Ha en god dag Forumister fra Uruguay i sør til Seattle i vest , Vietnam i øst og Norge i nord.

Attachments

• DSCN6931.jpg
    DSCN6931.jpg
    57.8 KB · Views: 304
  • DSCN6942.jpg
    DSCN6942.jpg
    42.4 KB · Views: 303
  • DSCN6946.jpg
    DSCN6946.jpg
    39.3 KB · Views: 303
  • DSCN6958.jpg
    DSCN6958.jpg
    37.2 KB · Views: 303
God fredag, nok en innelandsreise står for tur, men ikke med noe fly, neida her blir det turbuss strakeveien til Hurum og Holmsbu hotell.

FFDEF!!! (Som er et nytt utrykk og betyr, "Fy faen, det er fredag")

Snøen laver ned og det blåser godt. Lurer på om jeg klarer å skuffe frem bilen for å komme meg hjem. Ser for meg en kaosweekend ettersom de melder samme været hele helgen. JEG VIL HA SOMMER!! NÅ! Hva pochcher skjedde med denne såkalte Globale oppvarminen? Den vil jeg ha mer av!!

Føler meg gretten. Godt det er fredag så man kan medisinere seg med litt sterke saker i aften. Det trengs nok!

Men her komm jaggumeg den 10000ende posten min. Så da er det vel enda en grunn til å ta seg en skål og kanskje vurdere å "get me a life"???

God helg folkens... Skal bare nok en gang kose oss i AMS og Doubletree AMS Centraal...:drunk:

Dvs røyke rocke-gress og se på lettkledde damer i vinduene?? :drunk::colgate:

Ikke rart jeg drikker heller!!

BF:cool2

Hopp og hei og god fredag fra NSB L2. TGIF.
Nuh er det straka vegen til OSL før vi tar turen til MAN via CPH, og så videre til verdens beste by, Liverpool. Skal bli godt med ordentlig øl igjen (og foppall).

Ha en fortreffelig helg godtfolk.

Ahh .. bare en kjapp vakt i dag, så blir det nok en tredagers. MLK-dag mandag ...

Sol og fint, men kaldt. Godt under null i natt også. Tror det blir å fyre opp wifecooker'n i kveld og kose seg under fullmånen med et varmt bad og en kald øl .... :up:

Ny Raga på spiller'n .. life is good!

Nå er det nummeret før jeg sender en klage til forbrukerombudet om misvisende reklame rundt Fast track. :old

Heiheihei jeg er i Honolulu!!

I dag skal jeg se på resultatet av et japansk angrep som skjedde på 40-tallet.

Heiheihei jeg er i Honolulu!!

I dag skal jeg se på resultatet av et japansk angrep som skjedde på 40-tallet.
Det finnes guidede turer som gjør at du ikke trenger å stå opp halv 6... :drunk:

Men god tur uansett :)

Husk en tur innom Rock Island Cafe, og smak på deres delte banan med is og annet tilbehør :colgate:

God morgen fra Seattle

Her er det litt varmere enn hjemme i Tananger, og heldigvis vesentlig mindre vind :p
Gutta på tur er på vei hit fra IAH, så da blir man fulltallige igjen. Får se om jeg finner på noe mens jeg venter.

Planen for dagen blir å ha det gøy! ;)

Hæv a nais vån folks :)

Last edited:
God kveld fra Kristianlulu.

Gratis med 10,000 Bizflyer!

Her snør og blåser det også godt. Vært en passe lang kjøretur for å se på galskapen. Mistenker at bilen må graves ut igjen i morgen tidlig..

Ha en flott natt folkens!

Back