• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Invasjon fra sør og øst!

atck

ScanFlyer Gold
Invasjon fra sør og øst!

Fint vær i hålogaland igjen så nå skal det flys! Nok et utvalg. Skal se om det ikke blir noen nærbilder etter hvert.

5swehercto.jpg

5hercbalderdepart.jpg

5belldropoff.jpg

5bellsradar.jpg

5bellstwomountains.jpg

5swevertolmountain.jpg

5bellheadon.jpg

Replying to Topic 'Invasjon fra sør og øst!'

Du har brukt "kontordagen" bra :biggrin

Likte spesiellt det siste der. Tøft!

Det ligger snø på radaren ja! Send opp noen for å fjerne det:spin:

Originally posted by catocontrol

Det ligger snø på radaren ja! Send opp noen for å fjerne det:spin:

Ja men det kan jo være deg! Jeg kan dessverre ikke. Skal til syden. :lol

Fint vær og mye helikopterraringer på Evenes i dag! Var ute på treningsflight med KAT'n omtrent samtidig som du tok bilder av hjulvispene ser det ut til :)

Originally posted by LN-BRK

Fint vær og mye helikopterraringer på Evenes i dag! Var ute på treningsflight med KAT'n omtrent samtidig som du tok bilder av hjulvispene ser det ut til :)

Jepp. Og det var jeg som var hus-bitch på det ene oppkallet...
:lol

Det ble mistenkelig stille på Bravo der. Var det deg eller var dere flere på tur i dag?

1katbravo.jpg

1katclose.jpg

Flotte bilder, mer av disse! For å sitere Andreas fra en annen tråd, det er fint å se noe annet enn fly... Helikoptre er også morsomt! :up:

Originally posted by atck

Originally posted by LN-BRK

Jepp. Og det var jeg som var hus-bitch på det ene oppkallet...
:lol

Det ble mistenkelig stille på Bravo der. Var det deg eller var dere flere på tur i dag?

Tenkte det var du som var hus-bitch ja ;) Bildene er ikke av meg forresten. Var vel 4 stk som var ute og trente i går.

Back