SNSK ScanFlyer Blue 25 May 2009 #1 Legger ut noen bilder som jeg har tatt på Intrepid Museum,Hudson River, New York.
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 25 May 2009 #3 Flotte bilder fra et museum jeg skulle besøke i 2007. Men til min store skuffelse var det borte for vedlikehold.
Flotte bilder fra et museum jeg skulle besøke i 2007. Men til min store skuffelse var det borte for vedlikehold.
DonRuud ScanFlyer Silver 25 May 2009 #4 Dette besøkte jeg i 2003 og det var en fantastisk opplevelse Masse fin historie og ikke minst mange velkjente fly og helikoptere
Dette besøkte jeg i 2003 og det var en fantastisk opplevelse Masse fin historie og ikke minst mange velkjente fly og helikoptere
CK ScanFlyer Mile High Club 26 May 2009 #7 Fine bilder. Intrepid er vel verdt et besøk om man er i The Big Apple. Selv om jeg personlig synes det er synd og SKAM å plassere Concorde på en barge i Hudson River
Fine bilder. Intrepid er vel verdt et besøk om man er i The Big Apple. Selv om jeg personlig synes det er synd og SKAM å plassere Concorde på en barge i Hudson River
Concorde BA Concorde Sep 1998 26 May 2009 #8 CK said: Fine bilder. Selv om jeg personlig synes det er synd og SKAM å plassere Concorde på en barge i Hudson River Click to expand... Kunne ikke vært mer enig.. Var på museet nesten en gang i uken når jeg bodde der.
CK said: Fine bilder. Selv om jeg personlig synes det er synd og SKAM å plassere Concorde på en barge i Hudson River Click to expand... Kunne ikke vært mer enig.. Var på museet nesten en gang i uken når jeg bodde der.
Even92LN ScanFlyer Gold 28 May 2009 #9 Jøss, her var det mange fine bilder av noe man ikke akkurat ser hver dag her på forumet
E Egenes ScanFlyer Gold 28 May 2009 #10 Vede said: Flotte bilder fra et museum jeg skulle besøke i 2007. Men til min store skuffelse var det borte for vedlikehold. Click to expand... Forsvant det i løse luften? *poof* så var det borte? Veldig fine bilder, likte best del to da Kan vel være noen problemer med Concorden at den lekker litt olje eller? Er Intrepid en carrier som tok imot jetfly også? Når var den opperativ?
Vede said: Flotte bilder fra et museum jeg skulle besøke i 2007. Men til min store skuffelse var det borte for vedlikehold. Click to expand... Forsvant det i løse luften? *poof* så var det borte? Veldig fine bilder, likte best del to da Kan vel være noen problemer med Concorden at den lekker litt olje eller? Er Intrepid en carrier som tok imot jetfly også? Når var den opperativ?
SNSK ScanFlyer Blue 28 May 2009 #11 LN-A330 said: Forsvant det i løse luften? *poof* så var det borte? Veldig fine bilder, likte best del to da Kan vel være noen problemer med Concorden at den lekker litt olje eller? Er Intrepid en carrier som tok imot jetfly også? Når var den opperativ? Click to expand... Det ble bygd i 1943 og var i tjeneste frem til 1974. Fint at du likte bildene...
LN-A330 said: Forsvant det i løse luften? *poof* så var det borte? Veldig fine bilder, likte best del to da Kan vel være noen problemer med Concorden at den lekker litt olje eller? Er Intrepid en carrier som tok imot jetfly også? Når var den opperativ? Click to expand... Det ble bygd i 1943 og var i tjeneste frem til 1974. Fint at du likte bildene...
Discus Galley Slave Medlem 28 May 2009 #12 LN-A330 said: Er Intrepid en carrier som tok imot jetfly også? Når var den opperativ? Click to expand... Står en del her: http://www.intrepidmuseum.org/The-Intrepid-Experience/Sea/The-Intrepid/The-Carrier.aspx
LN-A330 said: Er Intrepid en carrier som tok imot jetfly også? Når var den opperativ? Click to expand... Står en del her: http://www.intrepidmuseum.org/The-Intrepid-Experience/Sea/The-Intrepid/The-Carrier.aspx
SNSK ScanFlyer Blue 28 May 2009 #13 LN-A330 said: Forsvant det i løse luften? *poof* så var det borte? Veldig fine bilder, likte best del to da Kan vel være noen problemer med Concorden at den lekker litt olje eller? Er Intrepid en carrier som tok imot jetfly også? Når var den opperativ? Click to expand... Rask oversikt over hoved operasjonene til Intrepid Proppelfly i 2.verdenskrig, brukt får å nedkjempe Japan. Jets i Vietnam krigen. Helikoptere på 60tallet får å plukke opp NASA astronauter..
LN-A330 said: Forsvant det i løse luften? *poof* så var det borte? Veldig fine bilder, likte best del to da Kan vel være noen problemer med Concorden at den lekker litt olje eller? Er Intrepid en carrier som tok imot jetfly også? Når var den opperativ? Click to expand... Rask oversikt over hoved operasjonene til Intrepid Proppelfly i 2.verdenskrig, brukt får å nedkjempe Japan. Jets i Vietnam krigen. Helikoptere på 60tallet får å plukke opp NASA astronauter..