Interessant stilling ledig på OSL for CO

Re: Interessant stilling ledig på OSL for CO

Kan en slik stillingsannonse hinte til at det blir mere Continental-aktivitet på OSL mon tro...? Lov å håpe...:p

Lønnen hinter vel ihvertfall ikke til mer aktivitet:P

Det ser jammen ut som stillingen er utlyst på nytt.... lønnen fortsatt den samme....

Good luck ..... :D

Dag, kanskje du burde ringe HR og forklare dem at loenna er lavere enn den Lillemor paa skranken casher inn ... ??

Når dollarkursen var oppe i 9 NOK så var det vel en anstendig avlønning (om man ser på max betaling på USD 5075 per måned). I dag er det ikke spesielt godt betalt, nei.... Kanskje CO ikke har fått med seg at dollaren har svekket seg en del?

Tilsvarende utlysning for stilling i Belfast inneholder ingenting om lønns-range. Interessant.

Jeg har snakket litt med han som har tilsvarende stilling i BRS. Han har også vært et par dager ved OSL siden Mars for å hjelpe til. Han sa at lønnsbiten vistnok var noe man kunne forhandle om... Men det hjelper jo ikke hvis ingen gidder å søke i utganspunktet.

S

Last edited:

At ikke de bare skriver at lønnen kan forhandles. De kan jo fortsatt holde på sitt øvre tak om de vil, men da får de i allefall noen søkere.

Alt kan forhandles, dette er jo ikke en jobb i staten... Dersom man ikke gidder aa soeke kun pga loenns guidelines som ligger paa websidene er det flott for CO.

Alt kan forhandles, dette er jo ikke en jobb i staten... Dersom man ikke gidder aa soeke kun pga loenns guidelines som ligger paa websidene er det flott for CO.

Jeg vil vel anta at når dem slenger ut lønn mellom 3000 og 5000 USD per måned så kan man ikke forhandle seg til 2-300.000 mer i lønn (med 5000 USD per måned og dollarkurs på 9 NOK ville lønna vært 240.000 høyere målt i NOK). Man kan kanskje forhandle seg til 2-300.000 mer i lønn på en jobb som i utgangspunktet betaler noe mer enn 300.000 NOK, men det er klart at om man klarer å forhandle seg til 500.000 i denne jobben her så er det godt gjort.:)

Når man faktisk slenger inn lønns-range på den måten i stillingsannonsen, og selv upper range er svært lite, sier jo det noe om at man ikke er innstilt på å betale noe særlig mer. At de også i andre runde som det nå må være, fortsatt har inkludert et fastsatt lønnsrange er jo påfallende.

Tilsvarende utlysning i Belfast har ikke inkludert lønnsrange i annonsen.

Da jeg hadde intervju med CO for et par tre maaneder siden, spurte jeg om loennsrangen som var listet opp paa weben, de sa at dersom man finner rette kandidaten kan alt forhandles om

Når man faktisk slenger inn lønns-range på den måten i stillingsannonsen, og selv upper range er svært lite, sier jo det noe om at man ikke er innstilt på å betale noe særlig mer. At de også i andre runde som det nå må være, fortsatt har inkludert et fastsatt lønnsrange er jo påfallende.
.

Men nå tipper jeg Continental raskt finner ut at de må heve lønnen endel skal de klare å få tak i kvallifiserte folk. For den summer er det omtrent bare idealister som arbeider og selv vår man i Houston er nok enig med meg når jeg sier at Continental ikke er et veldedig formål

Da jeg hadde intervju med CO for et par tre maaneder siden, spurte jeg om loennsrangen som var listet opp paa weben, de sa at dersom man finner rette kandidaten kan alt forhandles om

Helt sikkert, men hvorfor ikke skrive noe a la "konkurransedyktige betingelser"? Når man signaliserer lønn i range 180.000-300.000 NOK per år så ser det uansett ut til å være skivebom.

Back