Innstilt TRD-OSL 22/8

Rigglaug

ScanFlyer Blue
I dag er det 29 avganger TRD-OSL, 21 av de har tatt av "on-time", 3 av de har ikke tatt av, 3 var forsinket(mer enn 15 min), og 3(!!) er innstilt, er det noen som vet grunnen til det, eller om det bare er tilfeldig?

Re: Innstilt TRD-OSL

I dag er det 29 avganger TRD-OSL, 21 av de har tatt av "on-time", 3 av de har ikke tatt av, 3 var forsinket(mer enn 15 min), og 3(!!) er innstilt, er det noen som vet grunnen til det, eller om det bare er tilfeldig?

oops, 21+3+3+3=30

Jeg mente 20 on-time :)

Det er ikke helt vanlig med 3 innstilte avganger fra TRD-OSL på en dag, i hele juli var det f.eks 11 innstilte avganger fra værnes!

WF.no kan fortelle at den ene SAS-kjerra som er innstilt er p.g.a. teknisk.
3 er kanskje litt mye på en dag, men av og til så skjer dritten som han derre Gump sa.

Jeg aner ikke hva konspirasjonsteori betyr, men jeg sier at det er ganske uvanlig, ca. 2000% i forhold til gjennomsnittet!

Tre kanselleringer inn til OSL med SAS/DY i dag ... og allle var fra TRD. Rart det ikke var fra Stavanger ... :stir:

En SAS maskin som egentlig skulle til Rhodos fra OSL ble truffet av et lyn i formiddag og fikk dermed alle slags tekniskeproblemer. Løsningen var visstnok å hente en annen maskin ned fra Værnes. Er vel det som er årsaken for SAS sin del.

Jeg tror det er flere fly som ble truffet av lyn i går. Og torndenværet skapte skapte en del vesentlige forsinkelser på ettermiddagen.

Back