GRRRR. Ble ringt opp fra reisebyrået i sted med beskjed om at flyet mitt WF954 fra Alta til Vadsø var innstilt på grunnn av tekniske problemer. Jeg fikk plass på en annet fly via Tromsø i stedenfor. Får prøvd å fly Tromsø - Vadsø for første gang så det er jo positivt. Men problemet er at jeg skal videre til Tana og til WF954 gikk det buss som korrsponderte. Men bussen er for lengst gått når WF984 som jeg nå kommer med lander. Har en noe rettigheter i forhold til videretransport i slike situasjoner ? Frykter at jeg ikke har det, men jeg tenkte jeg må høre med dere som har greie på det.
Om ikke WF ordner noe transport videre, har du LCH78 noen tips på hvordan jeg skal komme meg videre til Tana i kveld ? Haike er jo et alternativ, så det spørs om jeg må prøve på det om det ikke ordner seg på annen måte. Tror ikke mine oppdragsgivere blir så veldig glad for en drosjeregning på turen hvis det ikke er flere som kan dele på den.
Om ikke WF ordner noe transport videre, har du LCH78 noen tips på hvordan jeg skal komme meg videre til Tana i kveld ? Haike er jo et alternativ, så det spørs om jeg må prøve på det om det ikke ordner seg på annen måte. Tror ikke mine oppdragsgivere blir så veldig glad for en drosjeregning på turen hvis det ikke er flere som kan dele på den.