Utdyp gjerne!Nå er vi kanskje litt på viddene, men hadde man hatt sjekk av ID som i USA kunne man kjørt fasttrack etter samme mønster som TSA Pre - altså beholde pc i bag, jakke og sko på .. Men det er kanskje ikke så lett å få dette gjennomført i alle disse forskjellige landene ..
Utdyp gjerne!
Normalt sett merker de bagasjen hele veien, men husk ta kontakt med gate hos SIA for å registrere bagasjen i deres systemer. Ellers blir den ikke lastet.Jeg har en bestilling med SAS til Hong Kong med ankomst 0710. Vurderer å bestille separat billett med Singapore Airlines, avgang kl 0910, men det forutsetter at jeg får sendt baggasje helt fram til bestemmelsessted fra Sola. Bør det gå greit? Eller bør jeg forberede meg på å måtte hente ut baggasje i HK og sjekke inn på ny? Og dermed heller ta sikte på 1230-avgangen med SIA? (Har ebg)
Mal et ansikt utenpå cello-kofferten og påstå hardnakket at navnet på celloen er likt navnet på billetten...
SAS innsjekk åpner kl 14.00 på Newark, loungen er åpen fra 13.
Reiser til ORD via ARN på torsdag og fikk nettopp en SMS fra SK om at jeg måtte sjekke inn ekstra tidlig på OSL uten at det stor hvor tidlig. Noen som vet?
Reiser til ORD via ARN på torsdag og fikk nettopp en SMS fra SK om at jeg måtte sjekke inn ekstra tidlig på OSL uten at det stor hvor tidlig. Noen som vet?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.