MCO-WDW
ScanFlyer Blue
Ah, var redd de var fjernet. Blir kanskje en tur inn dit for å få lagt inn eb-nummer da.
Sent from my iPhone using Tapatalk
du kan også legge inn EBNummer ved innsjekk online eller på OSL
Ah, var redd de var fjernet. Blir kanskje en tur inn dit for å få lagt inn eb-nummer da.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pga. streik i Lufhansa har jeg blitt booket om til SAS + Air Berlin. Har prøvd sjekke inn hos SAS, men der får jeg bare booket inn for den første flighten som er med SAS. Hos Air Berlin får jeg bare feilmeldingen "CARRIER_UNSUPPORTED".
Noen ideer om hvordan jeg skal få sjekket inn? Support hos Air Berlin skjønner lite.
Normalt skal innsjekk på gjennomgående legs gjøres hos første carrier, derfor funker det ikke å sjekke inn på nett hos Air Berlin (systemet forventer at SAS fikser det). Kan være de fikser det i skranken på OSL, evt. må du ta det ved transfer. (Dette er uavhengig av allianse, men har med interlining å gjøre, og kanskje det at du har en billett som er endret m.v.)Pga. streik i Lufhansa har jeg blitt booket om til SAS + Air Berlin. Har prøvd sjekke inn hos SAS, men der får jeg bare booket inn for den første flighten som er med SAS. Hos Air Berlin får jeg bare feilmeldingen "CARRIER_UNSUPPORTED".
Noen ideer om hvordan jeg skal få sjekket inn? Support hos Air Berlin skjønner lite.
Tenkte av BA og AB var i samme allianse slik at det kunne være en løsning.Hvorfor gå landside? Gå til transferdesk eller rett til gate. Interline Through Check In (ITCI) er en kostbar programmeringsjobb og man linker seg ikke alltid til selskaper man ikke har direkte samarbeid med. BA kan nok intet gjøre. De jobber i andre datasystemer.
Tenkte av BA og AB var i samme allianse slik at det kunne være en løsning.
Det klarte ikke SAS på Gardermoen.Normalt skal innsjekk på gjennomgående legs gjøres hos første carrier, derfor funker det ikke å sjekke inn på nett hos Air Berlin (systemet forventer at SAS fikser det). Kan være de fikser det i skranken på OSL, evt. må du ta det ved transfer. (Dette er uavhengig av allianse, men har med interlining å gjøre, og kanskje det at du har en billett som er endret m.v.)
DerforHvorfor gå landside?
roger said:Trudde SAS har ei godt gøymt teneste slik som widerøe for bekreftelse på gjennomført reise. Kansje ikkje?
Argument on at dette er vanskelegare enn det bør vere, går i /dev/null.![]()
Skulle tru vi jobba på nøyaktig same plassen.Det hadde vært praktisk, men har altså ikke funnet noe. Norwegian sender det jo automatisk på e-post, som kanskje er litt i overkant.
Hører man på slike argumenter er man jo ikke drage, men en kollega. "Men der får gå bra denne gangen, da."
Ja, men du kan ikke levere bagasje før samme dag.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.