• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Innsjekk Austrian på Gardermoen

Re: Innsjekk Austrian på Gardermoen

Mener å huske at den var til høyre for LHs nye skranke da jeg var der i juli.

Men skal sjekke inn på LH om to dager og vil titte. Spesielt interessert i den siden vi flyr OS om tre uker.

0533, Confirmed . Felles innsjekk på rad 6 for LH , LX og OS

Hvor tidlig kan man sjekke inn online for å velge sete nå for tiden?

Takk! To legs med Austrian til uka, gleder meg. Vet du forresten om de selger noe Austrian merch ombord eller i VIE? Skulle gjerne hatt en kaffekopp eller noe annet
kos til samlingen.

Takk! To legs med Austrian til uka, gleder meg. Vet du forresten om de selger noe Austrian merch ombord eller i VIE? Skulle gjerne hatt en kaffekopp eller noe annet
kos til samlingen.

Dessverre ingenting ombord lenger. Kan bestilles via jetshop.austrian.com, men det er liksom ikke noe som lønner seg for en kaffekopp.

Back