Innkjøringsproblemer på RYG

Re: Innkjøringsproblemer på RYG

Ingen grunn til å skytte på SGS ansatte. Kommentaren var så absolut morsomt!
Det minner meg om den gang jeg ringte til Fagernes for å etterlyse LDM på et fly. Stakkars mann var så stresset og hadde ikke tid til å snakke med meg, det var så mye å gjøre, nå sto det TO fly der. :-)

Dere kan le, men er man ikke bemannet (eller har utstyr nok) til å ta imot to fly samtidig så blir det litt "kræsj" og stress :rolleyes:

Men Rygge burde vel ikke ha det samme problemet der som enkelte kortbaner har, eller?

E!

Dere kan le, men er man ikke bemannet (eller har utstyr nok) til å ta imot to fly samtidig så blir det litt "kræsj" og stress :rolleyes:

Men Rygge burde vel ikke ha det samme problemet der som enkelte kortbaner har, eller?

E!

ler ikke, bare konstaterer at dette ble for mye for NP.
de stakkarene som var på jobb denne gangen gjorde helt sikkert en kjempejobb utifra forutsetningene. Er nok en stasjonssjef her som må svare for seg...

hvilket problem er det du sikter til?

ellers, God påske alle sammen!:)

Jeg reiste fra Rygge til Istanbul på mandag, og flyet hadde avgangstid fem minutter før et fly til Alicante. Det var kjempestore køer både ved innsjekk og i sikkerhetskontrollen - automatene fungerte bare på Alicante-flygningen, men ellers var det greit. Flere av de ansatte var fløyet over fra Bergen på ukesbasis (fra Norport). Snakket med to av dem som sa at de ikke hadde helt kontroll. Klaget som vanlig over manglende opplæring hos Norport, og de har visst for øvrig hatt problemer med å ansette folk fra området rundt Moss. Derfor er det mange "tenåringer" på innsjekk og på gate - i kjent Norport-stil.

Back