• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ingen regel uten unntak

Spørs om ikke dette kommer til å slå tilbake på SAS når alle som kjøpte billetter for noen mnd siden sjekker hva de kan få den for i dag og ser at de kunne fått den billigere.
De vil sende høflige brev, få avslag, og så gå til avisene og si "hvorfor får ikke jeg når han fikk". Det kan nok bli en runde med fine overskrifter.
Dette har da skjedd meg mange ganger og tanken har ikke en gang falt meg inn å prøve å få refusjon (kanskje man skulle prøve neste gang ;))

Flott gjort av SAS! Men det betyr ikke i seg selv at de bryr seg om kundene på den måten. Det kan også være frykten for at det skulle bli dårlig PR, eller i verstefall komme i medias søkelys. Men jeg velger den første påstanden; de tenkte nok på kunden.

Spørs vel hvor mange som egentlig får med seg den nyheten til at det blir et problem for SAS. Er nok kun problemorienterte folk i bransjen her inne som bryr seg :)

Den må du utdype. Hvilke posisjon mener du de utnytter? Mener du SAS gjør noe feil i denne saken?

Hehe....er du seriøs nå?

Hehe, TCAS, du misforstår, de utnytter ingen posisjon, jeg mener at dette ville de aldri gjort for noen år siden da deres markedsposisjon var bortimot enerådende.

Dessuten, det skrives i artikkelen om dårlig vær og flighter til Nord Norge og lavprisselskaper, hva har det med denne saken og gjøre? ;)
Men selvsagt veldig hyggelig for denne kunden.

Last edited:
Dessuten, det skrives i artikkelen om dårlig vær og flighter til Nord Norge og lavprisselskaper, hva har det med denne saken og gjøre? ;)

Ingenting, men de har lært av de beste - synes sjelden DY lar sjansen gå fra seg heller! ;)

Ingenting, men de har lært av de beste - synes sjelden DY lar sjansen gå fra seg heller! ;)

Helt korrekt. Vi vet alle hvor det kommer mest soeppelpropaganda fra og det skinner ihvertfall igjennom ;)

Som andre har sagt, jeg tror SAS gjerne ville sett at dette ble mellom dem og kunden

Jeg håper for SAS sin del at dette er et klapp på skulderen til en meget god kunde, om ikke, er dette ikke noen solskinns historie. Det er aldri god butikk å kaste vekk for mye tid og penger på kverrulanter.

Last edited:
Jeg håper for SAS sin del at dette er et klapp på skulderen til en meget god kunde, om ikke, er dette ikke noen solskinns historie. Det er aldri god butikk å kaste vekk for tid og penger på kverrulanter.

Dagens innlegg!!

Back