Ingen grenser for hvor skittent et fly kan være inni?

Re: Ingen grenser for hvor skittent et fly kan være inni?

Men det jeg ikke skjønner her (mulig jeg er dum).. Kan du ikke ta dette med den det gjelder istedet for å dra opp til diskusjon og "hat-kampanje".. Det er fælt vanskelig å gjør noe med ett problem om man ikke får tilbakemelding på det. At kabinpersonale BØR oppdage slik på sine runder i flyet, uten tvil, men det skader ikke med en mail til selskapet også om det er noe man ikke er fornøgd med.

Men det jeg ikke skjønner her (mulig jeg er dum).. Kan du ikke ta dette med den det gjelder istedet for å dra opp til diskusjon og "hat-kampanje".. Det er fælt vanskelig å gjør noe med ett problem om man ikke får tilbakemelding på det. At kabinpersonale BØR oppdage slik på sine runder i flyet, uten tvil, men det skader ikke med en mail til selskapet også om det er noe man ikke er fornøgd med.

Nå vet vi vel ikke hva trådstarter har gjort i forhold til rapportering til SAS i dette tilfellet og tilbakemelding bør helt klart gis til selskapet det gjelder, men mener du at man ikke skal kunne trekke frem slike episoder i dette diskusjonsforumet?

Det er jo iallefall et annet selskaper som stadig vekk utsettes for tilsvarende rapporter, og jeg betviler at de som kommer med slike rapporter sender brev til Irland hver gang det ytres noe her på forumet, men det er vel ikke så mange her inne som jobber i det selskapet at man finner det formålstjenelig å reagere?

<mod>
Nå går vi i ring her igjen. Ikke start med hatkampanje og skittkastingsdiskusjonen en gang til!

Se forøvrig: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=87927.
som ble splittet herfra og så stengt etter at det holdt på å bli blodig. Det holdt med den avsporingen.

</mod>

:lol: er igrunnen min kommentar til denne, og den stengte tråden.

Selvfølgelig er det "tragisk" at "The Businessman's Airline" sklir lengre og lengre ned mot et "møkkaselskap". Som ansatt kunne jeg ønsket at mer penger ble investert i renholds biten, kan vel ikke være sååå vanskelig å få litt skikkelig rengjøring.

Når det er sagt, et lite gulp fra meg. Neste gang du går av en maskin, aller helst en sydenmaskin, se hvordan vi, ( våres ) barn tar seg til rette med chips, kjeks, dritt og lort tråkket ned i tepper og strødd over setene, uten at moder eller fader bryr seg, vi har jo betalt for turen. Så sender du en tanke til de stakkarne som skal ryddde opp med tidspress i tillegg. Og kanskje tar du og en liten moralsk opprydning om du og er en synder. ( siste kapitel on the side, men er mitt gulp ):old

Nå vet vi vel ikke hva trådstarter har gjort i forhold til rapportering til SAS i dette tilfellet og tilbakemelding bør helt klart gis til selskapet det gjelder,
Har bestemt meg for å gi skriftlig tilbakemelding, men ville først finne ut om det var mulig å få fjernet flekkene jeg fikk på skjorten. Å reise med hvit skjorte i et fly i denne forfatningen var ikke en god idé.

Back