Hvilket fly og selskap var dette?
Det ser vel ut som en SAS MD-80, eller hur...?
Synes bordet ser mer slitt enn skittent ut...
Men har man grunnlag for å komme med uttalelser om rengjøring og vedlikehold, så er det bedre å be om et "Letter to the President" fra en av de kabinansatte og levere/sende dette. Her på forumet avstedkommer det absolutt ingenting annet enn en diskusjon blant folk som ikke har noen som helst reell mulighet til å gjøre noe.
Det er jeg enig i, jeg har sette verre rehold i fly, men det var for innenlands flygninger i Venezuela.SAS er absolut ikke de værste i denne klasse.
Det var snakk om litt mere enn en kaffeflekk på bordet:Almindelige oppegående mennesker ville bede kabinepersonalet om at tørre bordet af og så var der ikke mere i den sag
Her var det absolutt begge delene.Ja, det er slitt og ikke skittent.
Synes bordet ser mer slitt enn skittent ut...
Ja, det er slitt og ikke skittent.Her var det absolutt begge delene.
-Knappene i taket for lys og service var delvis svarte av skitt.
-luftdysene hadde et lag med klebrig skitt.
-mange forskjellige flekker av ukjent opprinnelse på tøyet på setene.
-Klappebordet hadde flere flekker på begge sider, på baksiden så det ut til at man hadde sprutet små dråper med noe utover. Når flatene i tilllegg er slitt helt rue er det vanskelig å bare tørke av flekker.
-Bordet var helt "hanglete" og mekanismen som skulle holde oppe koppholderen på baksiden virket ikke lengere. Det var skittent inne dekselet til koppholderen som hang og gjeipet.
-Jeg glemte å ta bilder av det, men setebeltene var også skitne. Jeg aner ikke hva som hadde skjedd med dem, men det så ut som store flekker av motorolje. Jeg fikk flekker på den hvite skjorten min.
I lommen for tidskifter har jeg funnet både sjokkoladerester, brødrester og tyggegummi. Jeg har bare tatt det opp og ev. spurt etter en søppelpose til å ha det i. Cruet har alltid vært veldig fornøyd med oppryddingen jeg har bedrevet.![]()
Prøv å reise litt innenlands her borte - det vil gi deg litt mer perspektiv. Det vanlige er at bordene tørkes av hver natt og setelommene tømmes samtidig. Så morgenflyene er OK, mens det på dagens siste flight kan se ut som et bomba horehus ombord.
Fløy selv med både BRH og TUH siste uka, og begge var svært slitne, om enn greit rene. Fikk imidlertid opplyst av en av crewet at det er snarlig oppgradeing på gang av hele flåten. Tror SAS-Steward nevnte noe lignende.
Prøv å reise litt innenlands her borte - det vil gi deg litt mer perspektiv. Det vanlige er at bordene tørkes av hver natt og setelommene tømmes samtidig. Så morgenflyene er OK, mens det på dagens siste flight kan se ut som et bomba horehus ombord.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.