• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Inflight (og annen) produktreklame

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Man tyr til nye metoder for aa faa inntekter ...

http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2002320921_alaskaads08.html

Som en sidenote kan det nevnes at jeg gjennomsnittlig faar 5-6 kredittkorttilbud i postkassen i uka .. vil tro at kredittkortpushing ombord er like populaert som en kvise i rompa ..

Ikke så ulikt hva man opplevde med SAS og Braathens og som fortsatt skjer på KLM m.h.t bonusprogram. Et av crewet snakker og andre deler ut - dette skjedde mye i starten på BRACard og EuroBonus...

Uffda, vår egen kredittkortpusher har allerede lest innlegget...:)

Nå skal ikke du og den arbeidsgiveren din få noen fikse ideer EB :p det er ille nok at jeg må gå slalom bortover Karl Johan og Torggata for å unngå pushere... :naughty:

Haaper for deres skyld at ikke 'kredittkortpusheren' ikke brukte oeyenene for godt da han var her borte ... ikke bare kommer tilbudene i postkassa, det staar selgere paa gata, de staar paa sportsstevner og selger kredittkort med favorittlaget paa - og paa hub'ene til diverse flyselskaper, hvor de selger Frequent Flier- og kredittkort i samme aandedrag ..
Det neste blir vel at de staar i baren og selger kredittkort med favorittoelmerket paa!

Vi kommer nok ikke til å pushe... Til det har vi for strenge regler for å få kortene våre og søknadene må behandles on-line. Aldersgrensen vår ville nok alikevel gjort fly mer aktuelt enn de forskjellige gatene i Norge...

Bankia og creditcard.no har jo trukket på gata forlengst. ;) Har dere egne aldersgrenser som er strengere?

:cheers: Saa gikk ogsaa DC-8-63 i fella ...... Men det har'n jo forsaavidt allerede gjort .. han har 737 paa bankkortet sitt allerede ...

...vet ikke om jeg har gaatt i noen felle jeg....vi fikk utrolig bra betingelser paa huslaanet for vaart nye hjem i fra Boeing (Bank).....og med under 9% rente paa Visa Kortet i fra samme Bank....tar vi gjerne i mot logo etc.

Originally posted by EB
Ja - vi har en høyere aldersgrense...

Jobber ikke du i SEB kort? Jeg mente dere har både Mastercard og Diners etter hva jeg leste for en stund siden.

Visa og Mastercard har vel samme aldersgrense, men er Diners sin så høy da?

Back