L LN-MAH Newcomer 26 Apr 2007 #1 Individsøk SK7375 Tenkte jeg kunne prøve meg på et spørsmål til de som vet slikt: Hviket fly/individ skal operere SK7375 Kr.sand - Chania i morgen fredag? Takker for svar
Individsøk SK7375 Tenkte jeg kunne prøve meg på et spørsmål til de som vet slikt: Hviket fly/individ skal operere SK7375 Kr.sand - Chania i morgen fredag? Takker for svar
sk931 ScanFlyer Rusty 26 Apr 2007 #2 Re: Individsøk SK7375 Originally posted by LN-MAH Tenkte jeg kunne prøve meg på et spørsmål til de som vet slikt: Hviket fly/individ skal operere SK7375 Kr.sand - Chania i morgen fredag? Takker for svar Click to expand... I aften efter 2000 får du nok svar Hilsen Ole
Re: Individsøk SK7375 Originally posted by LN-MAH Tenkte jeg kunne prøve meg på et spørsmål til de som vet slikt: Hviket fly/individ skal operere SK7375 Kr.sand - Chania i morgen fredag? Takker for svar Click to expand... I aften efter 2000 får du nok svar Hilsen Ole
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 26 Apr 2007 #3 Re: Individsøk SK7375 Originally posted by LN-MAH Tenkte jeg kunne prøve meg på et spørsmål til de som vet slikt: Hviket fly/individ skal operere SK7375 Kr.sand - Chania i morgen fredag? Takker for svar Click to expand... INGEN! Det blir nok kansellert!
Re: Individsøk SK7375 Originally posted by LN-MAH Tenkte jeg kunne prøve meg på et spørsmål til de som vet slikt: Hviket fly/individ skal operere SK7375 Kr.sand - Chania i morgen fredag? Takker for svar Click to expand... INGEN! Det blir nok kansellert!
L LN-MAH Newcomer 26 Apr 2007 #4 Re: Individsøk SK7375 Tja, så lenge det er SAS Braathens som står for operasjonen, burde vel alt være OK.
Re: Individsøk SK7375 Tja, så lenge det er SAS Braathens som står for operasjonen, burde vel alt være OK.
C Cloudcruiser ScanFlyer Silver 26 Apr 2007 #5 Re: Individsøk SK7375 Originally posted by sirpjalle Originally posted by LN-MAH Tenkte jeg kunne prøve meg på et spørsmål til de som vet slikt: Hviket fly/individ skal operere SK7375 Kr.sand - Chania i morgen fredag? Takker for svar Click to expand... INGEN! Det blir nok kansellert! Click to expand... Ingenting tilsier at den er kansellert i morgen.
Re: Individsøk SK7375 Originally posted by sirpjalle Originally posted by LN-MAH Tenkte jeg kunne prøve meg på et spørsmål til de som vet slikt: Hviket fly/individ skal operere SK7375 Kr.sand - Chania i morgen fredag? Takker for svar Click to expand... INGEN! Det blir nok kansellert! Click to expand... Ingenting tilsier at den er kansellert i morgen.