Impuls tur til Singapore;)

Tack för rapporten. Singapore och Singapore Airlines kan man nästan inte hamna fel om man väljer. Det ser ut som att du hade bra resor och en bra vecka i Asien.

Virkelig en flott rapport fra Singapore :up:

Hvilke bilder har du tatt med Samsung Galaxy S II?
Bare lurte litt på kvaliteten da jeg vurderer en slik telefon. Liker designet!
Har bare hørt noe om at Iphone sitt 5mp kamera er bedre en Samsung 8mp...vet ikke om det er sant?

Enig i at “viewing area” er en skuffelse. Omtrent ikke mulig å se noen ting :angry:

Ellers skal jeg 2 ganger til Singapore i morgen. Får se om jeg får tid til å ta meg en tur på "land" ;)

Fin rapport dette, ga absolutt reiselyst! Singapore ser ut som en destinasjon man gjerne kan besøke i løpet av en kort uke.

Det her var en virkelig bra rapport Putte fra en av de beste land/byer i verden.. Carlton var rart og se igjen - der bodde jeg med kona første gangen vi var der på rom 1234 (merkelig nok husker jeg det ennå) Hyggelig priset hotel når du bruker SQs stopover deal.

Singapore Airlines er en deilig opplevelse, fine bilder.

Virkelig en flott rapport fra Singapore :up:

Hvilke bilder har du tatt med Samsung Galaxy S II?

Det bildet der jeg viser hvor mye klokka i bilen er. den er tatt med mobilen, slenger ut noen flere fra mobilen her jeg;)

Disse er skalert litt ned.

2011-07-16141008.jpg

2011-07-14124351.jpg

Ett av de "få" kjøpesentrene i byen.
2011-07-14115306.jpg

Stranden
2011-07-13173721.jpg

Noen damer
2011-07-14130532.jpg

Og litt mat
2011-07-15182613.jpg

2011-07-15182620.jpg

Tusen takk for de hyggelige kommentarene:D:D

Ellers skal jeg 2 ganger til Singapore i morgen. Får se om jeg får tid til å ta meg en tur på "land" ;)

Kan virkelig anbefales, men to ganger innom Singapore på en dag høres litt slitsomt ut;)

Carlton var rart og se igjen - der bodde jeg med kona første gangen vi var der på rom 1234 (merkelig nok husker jeg det ennå).

Var virkelig rart du husket det ja, var heldig og få rom 1019 vi da.

Last edited:
Tusen takk for kjemperapport! Må si at bildene dine fra Singapore gjør meg fristet til å bruke SIN som mer enn kun transfer flyplass :)

Dog er jeg svært usikker på om jeg vil fly SQ, selv om du og flere, skryter av SQ. Mine 4 siste erfaringer med SQ får meg til å unngå de som pesten. Samtlige andre flyselskaper jeg har flydd til Sør-øst asia (TK, EY, SAS og Thai) har gitt en vesentlig bedre opplevelse enn hva SQ har gitt meg.

Ser du kjører riktig bil også ;)

Så fint at du likte TRen min:D
Tror trygt du kan ha Singapore som et reisemål ja og ikke bare kose deg på den fantastiske flyplassen.

Har bare flydd longhoul med SQ, AY også SAS for lenge siden da. Så har ikke mye erfaring med servise osv. Men jeg ble hvertfall imponert over nivået på SQ da. Skal jo også sies at jeg ikke er så veldig kresen heller;)

Fint at du syntes jeg kjører riktig bil, er ikke mange som sier det;);)

Fin TR.
Liker bilen din ;) Får vi se mer av den? :p
Hva slags er det? S?

Har litt lyst til å prøve SQs A380. Var det "slitsomt" å se ut vinduet, med den avstanden, eller gikk det helt greit?

Re: Impuls tur til Singapore ;)

Veldig bra TR. Singapore ser jo virkelig ut som et sted man må besøke :)

Detaljert og spennende TR, godt dokumentert med mange bilder.

Skal til New York om et par uker, satser på å komme med min første TR fra den turen :)

Fin TR.
Liker bilen din ;) Får vi se mer av den? :p
Hva slags er det? S?

Har litt lyst til å prøve SQs A380. Var det "slitsomt" å se ut vinduet, med den avstanden, eller gikk det helt greit?

Det var ikke noe stor problem og se ut av vinduet, men man får ikke sett så brått nedover som på mindre fly. Det og ta bilder ut av vinduet derimot er helt håpløst siden det blir så sinnssykt mye refleksjoner pga avstanden mellom glassene.

Og det er en MINI Cooper S 2009 modell jeg har. Trimmet fra 175 til rundt 220 hester og kommer mer;)
Det eneste jeg ikke liker med bilen er at jeg har BR skilter, de får man kun i Bærum og jeg liker ikke at folk skal tro jeg er en pappadalt eller noe...
Untitled-1-2.jpg

Last edited:
Re: Impuls tur til Singapore ;)

Veldig bra TR. Singapore ser jo virkelig ut som et sted man må besøke :)

Detaljert og spennende TR, godt dokumentert med mange bilder.

Skal til New York om et par uker, satser på å komme med min første TR fra den turen :)

Tusen takk;)

Du får skrive en TR du også ja, kan aldri få nok av de:)

Det var ikke noe stor problem og se ut av vinduet, men man får ikke sett så brått nedover som på mindre fly. Det og ta bilder ut av vinduet derimot er helt håpløst siden det blir så sinnssykt mye refleksjoner pga avstanden mellom glassene.

Og det er en MINI Cooper S 2009 modell jeg har. Trimmet fra 175 til rundt 220 hester og kommer mer;)
Det eneste jeg ikke liker med bilen er at jeg har BR skilter, de får man kun i Bærum og jeg liker ikke at folk skal tro jeg er en pappadalt eller noe...
Untitled-1-2.jpg
Pen MCS!

Mitt glis :colgate:
IMG_2432-3_800.jpg

2011 Cooper D R56 (Bildet er tatt, og behandlet, av Gilera)
Passerer snart 5000km ila 3 måneder :p

Synd at det er stor avstand mellom indre og ytre glass på 380en. En av grunnene til at jeg velger vindussete er for å ta bilder. Og hvis det ikke er praktisk så får det holde med èn A380 flight :p

Pen MCS!

2011 Cooper D R56 (Bildet er tatt, og behandlet, av Gilera)
Passerer snart 5000km ila 3 måneder :p

Synd at det er stor avstand mellom indre og ytre glass på 380en. En av grunnene til at jeg velger vindussete er for å ta bilder. Og hvis det ikke er praktisk så får det holde med èn A380 flight :p

Haha, jeg har kulere felger;);)
Har du prøvd den på bane eller noe da???

Skal man reise om natta så er jo A380 perfekt da, siden man ikke får tatt bilder like vel. Innvendig er den jo såpass stille at man kan klare og sove ganske fort.

Haha, jeg har kulere felger;);)
Har du prøvd den på bane eller noe da???
HAH! As if! :p:p:D;)

Har ikke prøvd den på bane, men har noen få "løyper" i området jeg liker å kjøre. Mange fine svinger der :cool:

Prøvde SDen for en måneds tid siden, men den "skuffet" i forhold til det jeg hadde forventet.

2004 mod. Kun gått 36.000 når jeg kjøpte den i mars i år. Gått 44.000 nå, så har kjørt litt :)

Back