Virkelig en flott rapport fra Singapore :up:
Hvilke bilder har du tatt med Samsung Galaxy S II?
Ellers skal jeg 2 ganger til Singapore i morgen. Får se om jeg får tid til å ta meg en tur på "land"![]()
Carlton var rart og se igjen - der bodde jeg med kona første gangen vi var der på rom 1234 (merkelig nok husker jeg det ennå).
Fin TR.
Liker bilen dinFår vi se mer av den?
Hva slags er det? S?
Har litt lyst til å prøve SQs A380. Var det "slitsomt" å se ut vinduet, med den avstanden, eller gikk det helt greit?
Veldig bra TR. Singapore ser jo virkelig ut som et sted man må besøke
Detaljert og spennende TR, godt dokumentert med mange bilder.
Skal til New York om et par uker, satser på å komme med min første TR fra den turen![]()
Pen MCS!Det var ikke noe stor problem og se ut av vinduet, men man får ikke sett så brått nedover som på mindre fly. Det og ta bilder ut av vinduet derimot er helt håpløst siden det blir så sinnssykt mye refleksjoner pga avstanden mellom glassene.
Og det er en MINI Cooper S 2009 modell jeg har. Trimmet fra 175 til rundt 220 hester og kommer mer
Det eneste jeg ikke liker med bilen er at jeg har BR skilter, de får man kun i Bærum og jeg liker ikke at folk skal tro jeg er en pappadalt eller noe...
![]()
Pen MCS!
2011 Cooper D R56 (Bildet er tatt, og behandlet, av Gilera)
Passerer snart 5000km ila 3 måneder
Synd at det er stor avstand mellom indre og ytre glass på 380en. En av grunnene til at jeg velger vindussete er for å ta bilder. Og hvis det ikke er praktisk så får det holde med èn A380 flight![]()
HAH! As if!Haha, jeg har kulere felger
Har du prøvd den på bane eller noe da???
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.