Imponert!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Ikke saa ofte jeg lovpriser SAS, men idag var jeg imponert. Blokket inn med SK381 klokken 2024, og klokken 2036 kom kofferten min og 2037 kom baggen! Egil hadde forskriftsmessig merket bagasjen min med Priority - og det virket! Den laa utvilsomt i foerste tralla.

Turen var foroevrig helt grei. Norsk innenriks har degradert seg noe voldsomt siden jeg flyttet, men paa saa korte turer er jeg egentlig likeglad.

Hvis dere titter godt. kan dere kanskje skimte Egil inni cockpit ...

osl01wf.jpg

osl01a.jpg

Det har gått "rykter" om din hjemtur ganske lenge i miljøet, så alle var super effektive i dag.:D
I morgen er det LH sin tur til å være i samme "modus":lol:Godt streiken er over.
God tur hjem !

osl01wf.jpg

Og min søster i et av vinduene bak nødutgangen.

BTW LN-MOW, er du ferdig med haugen med tømmer du skulle dele opp? Eller bare delte du opp litt og gjemte resten slik at det så ut til at du hadde gjort masse :colgate:

Ikke saa ofte jeg lovpriser SAS, men idag var jeg imponert. Blokket inn med SK381 klokken 2024, og klokken 2036 kom kofferten min og 2037 kom baggen!

Hadde jeg ikke kjent deg, hadde jeg kallt deg en loegnhals :D;)

Da jeg var i OSL for noen uker siden, kom kofferten nesten sist. Paa EVE kom den saann passelig mot begynnelsen. Enten har du hatt lotteri raaflaks (sorry, du brukte opp flaksen din paa denne, og vil ALDRI vinne noe jackpot resten av livet :D) ellers saa var det kun dine kofferter paa flighten din :)

Turen var foroevrig helt grei. Norsk innenriks har degradert seg noe voldsomt siden jeg flyttet, men paa saa korte turer er jeg egentlig likeglad.

Hvor jeg forøvrig var for å skaffe MOW det beste setet han kunne få for å nyte utsikten på turen MJF TRD, men tror dere han takket ja?
Så da kan du bare mene hva du vil om Norsk innenriks der bak i E ^_^

Hadde jeg ikke kjent deg, hadde jeg kallt deg en loegnhals :D;)

Eller noen her på forumet har tipset sine kolleger på OSL om vår uhøytidlige test "Fungerer egentlig Priority tag innenlands hos SGS" slik at det ble viet ekstra oppmerksomhet til disse røde merkene på OSL i kveld ^_^

Vi prøver igjen en annen gang uten å publisere det på forhånd, ikke sant MOW!

Uansett, god tur videre litt senere i dag Andreas!

E!

Hvor jeg forøvrig var for å skaffe MOW det beste setet han kunne få for å nyte utsikten på turen MJF TRD, men tror dere han takket ja?
Så da kan du bare mene hva du vil om Norsk innenriks der bak i E ^_^

Attevar?????? Nei til jumpseat?? :drunk:

Priority funker stort sett alltid - pg OSL er en av de beste plassene i Norge!!

Jeg har funnet ut at standby-tag er kjekt - da vet man ihvertfall at bagen blir lastet til slutt!! :P

Spesielt når bagsjåføren forsvinner med sho-con bagen før man rekker å tømme noe lokalbag.

Priority funker stort sett alltid - pg OSL er en av de beste plassene i Norge!!

For noe tull. Det beviser jo MOWs og mitt besoek nylig. MOW scorte 1 av 2, jeg 0 av 2

Min erfaring er i tråd med Tommy og MOW: De ytterst få gangene jeg har reist med billetter som har gitt meg Priority så har det definitivt ikke fungert på OSL.

Jeg slenger meg på her og kan bekrefte at Pri-tag inn til Norge og innenriks er bare skivebom slik det er i dag.

-A

Skivebom med LH de tre siste gangene, men IKKE i andre enden når vi dro ut.........

Vi er nok ikke spesiellt flinke med sånne tagger på Torp heller, men til gjengjeld så hender det rett som det er at baggen ligger på ankomst utland før du rekker å gå dit... ^_^

Litt vanskeligere å være raskere enn paxen på innland, men det hender jo det også...

Last edited:
Jeg slenger meg på her og kan bekrefte at Pri-tag inn til Norge og innenriks er bare skivebom slik det er i dag.

-A

Min erfaring er at det er veldig variabelt. Fra det kjappe (ti minutter på OSL) til det veldig trege (35 minutter på OSL). Norwegian er jevnt over like kjappe uten pri, som SAS er med sticker.

Jeg har slutta å ta på taggen selv, slik at personen på bagdrop må ta den på. Da får jeg også rød sticker. Det har hjulpet noe. Inn til OSL og SVG sist var bagen blandt de 10 første. Alt i alt tok det ca 15 min fra jeg gikk fra gate til bagen kom, noe som er helt greit.
Nye muligheter, nye erfaringer kommende uke, skal fly både mandag og onsdag. Begge ganger med SAS.
Dette er noe SAS burde skjerpe seg på, siden det faktisk er noe man betaler for å få.

Back