Lennart ScanFlyer Rusty 2 Apr 2009 #2 Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. Bra bilder Kyrre. Synd eg mista avgangen på Il-en. Den gikk midt i barnehage kjøringen til min sønn
Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. Bra bilder Kyrre. Synd eg mista avgangen på Il-en. Den gikk midt i barnehage kjøringen til min sønn
L LN-GAB ScanFlyer Blue 2 Apr 2009 #3 Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. Flotte bilder Blir morsomt å se den nye hopper'n på TRD! Leo; hvorfor ikke bare ta med sønnen på flyplassen - en skal tidlig krøkes
Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. Flotte bilder Blir morsomt å se den nye hopper'n på TRD! Leo; hvorfor ikke bare ta med sønnen på flyplassen - en skal tidlig krøkes
sarky Push-back operator 2 Apr 2009 #4 Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. Flotte bilder dette får håpe dette er et av de russiske flyne som kommer i sommer til BGO
Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. Flotte bilder dette får håpe dette er et av de russiske flyne som kommer i sommer til BGO
Lennart ScanFlyer Rusty 2 Apr 2009 #5 Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. LN-GAB said: Flotte bilder Leo; hvorfor ikke bare ta med sønnen på flyplassen - en skal tidlig krøkes Click to expand... Han er med på flyplassen hver søndag, når mor trenger fri (når får pappa fri?) Når han ser fly så sier han yyyyyyyyyyy ^_^
Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. LN-GAB said: Flotte bilder Leo; hvorfor ikke bare ta med sønnen på flyplassen - en skal tidlig krøkes Click to expand... Han er med på flyplassen hver søndag, når mor trenger fri (når får pappa fri?) Når han ser fly så sier han yyyyyyyyyyy ^_^
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 2 Apr 2009 #6 Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. Legg merke til at denne maskinen har fått innstallert de nye motorene.
Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. Legg merke til at denne maskinen har fått innstallert de nye motorene.
Lennart ScanFlyer Rusty 2 Apr 2009 #7 Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. Får vel slenge med mine bidrag ifra idag, bla ett av motoren Og en kvinnelig kaptein Attachments pheza1960.jpg 179.8 KB · Views: 238 pheza3960.jpg 172.1 KB · Views: 237 pheza4960.jpg 128.5 KB · Views: 232
Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. Får vel slenge med mine bidrag ifra idag, bla ett av motoren Og en kvinnelig kaptein
LN-MEH ScanFlyer Gold 2 Apr 2009 #8 Re: IL76 og E190. Må jo knipse dem jeg også. Flotte bilder fra Sola, begge to!:up: