Ikke rart det går dårlig...

SpotOn

ScanFlyer Silver
Ikke rart det går dårlig...

Prøver å booke en reise med SK fra SVG til OSL... og får følgende bilde (se under). Det samme skjer når jeg prøver fra www.sas.se.

EDIT: Ser bildet ble så lite at det er nesten uleselig.. Poenget er at internettsiden viser at det ikke går fly mellom SVG og OSL i perioden 9/5-13/5...

Attachments

• 07.05.jpg
    07.05.jpg
    76.7 KB · Views: 531
Last edited:
Re: Ikke rart det går dårlig...

Prøv wideroe.no du, den siden virker alltid og viser også tilgjengelige flighter mellom OSL og SVG - dagens reklame :)

Tragisk at SAS i alle år har slitt med sine internettsider og har slike gode ressurser i Mosjøen

Ser det har vært driftsproblemer på SAS' webbooking idag, så det var nok årsaken. Det skulle være OK nå. Får ihvertfall opp flighter.

Men det er sløvt at man ikke kan sette inn en feilmelding ...

Ser det har vært driftsproblemer på SAS' webbooking idag, så det var nok årsaken. Det skulle være OK nå. Får ihvertfall opp flighter.

Men det er sløvt at man ikke kan sette inn en feilmelding ...

...i kombinasjon med en nødløsning hvor man videresender kundene til WIAS el.l. så man får solgt billetter. Er jo ikke første gang de surrer det til. Må vel være viktigere å få solgt billetter enn å tenke på hvor de selges (eller kanskje ikke :rolleyes:)

SAS har jo en annen løsning som de bruker stadig vekk, særlig når det er ekstra stor trafikk.

SAS har jo en annen løsning som de bruker stadig vekk, særlig når det er ekstra stor trafikk.

De velkjente feilmeldingene....?

Problemet som rapporteres her opp er noe jeg har opplevd en rekke ganger på SAS sine sider. I en periode ble jeg litt bekymret for at de hadde lagt ned alle avgangene mellom Tromsø og Oslo, men det viste seg at det heldigvis ikke var tilfellet....:)

Selv en innbarket SAS-kropp som meg henvender meg ofter til Wideroes som første valg enn SAS.ditten og datt.

Back