• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ikke igjen!!!

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Vi kan jo håpe at det er overreaksjoner på en knust termos eller noe...

http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4703777.stm

i følge BBC er det snakk om "skremselsbomber" uten sprengstoff, men kun med tennsatser (det er det som er "detonators", sant?). Enten er det noen som kaster seg på "bølgen", eller så er det samme gjengen - men som nå heldigvis har gått tom for sprengstoff. Uansett - det de ønsker er å skape frykt og kaos!

Jeg lar ikke JÆVLENE skremme meg - i morgen drar jeg til London, og jeg tar tuben (på trass) fra LHR!

Bisarre greier ... jeg tror ikke dette er samme gjengen.
Enig med du, CK. Jeg var selv i LON flere ganger under den vaerste IRA-perioden. Den beste maaten aa slaa jaevlene paa er aa la livet gaa som normalt.

heldigvis mislyktes de denne gangen, og politiet har fått FIRE gullgruver med tekniske spor, gutta med sekkene er sikkert på video, og siden de fant selvmordsbomberne fra sist gang rimelig fort, har jeg stor tro på at de både finner selvmordsbomberne og kanskje bakmennene ganske fort. I mellomtiden får vi ta Underground som aldri før (selv om jeg innrømmer at jeg dropper Underground i dag, men det er fordi det meldes fra LON om kaos - stengte stasjoner og linjer. Det blir Heathrow Express og taxi fra Paddington

Back