Ikke bare Tommys hvalsafari som selger som hakka møkk!

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Ikke bare Tommys hvalsafari som selger som hakka møkk!

At Liverpool er populært er det ingen tvil om ifølge Aftenposten:

At nordmenn er gale etter engelsk fotball har charterselskapet Ving fått erfare. Da reiseoperatøren satt opp et eget charterfly til Liverpool for å frakte norske supportere til storkampen Liverpool - Manchester United den 25.oktober, ble samtlige 211 billetter revet bort på bare 52 minutter.

211 i en A321 høres trangt ut!!:crowded Tipper på at flyet består av 210 Liverpoolsupportere og en ManShit tilhenger:old

Hele historien på http://www.aftenposten.no/reise/article3246901.ece

Og for de av dere som skal tippe: Den kampen er sikker H :up:

BF:cool2

Re: Ikke bare Tommys hvalsafari som selger som hakka møkk!

Det er forsyne meg 7899 ganger mer fornuftig å reise på hvalsafari til Toulose enn å se noen overbetalete drittsekker springe rundt etter en ball. :old

Det er forsyne meg 7899 ganger mer fornuftig å reise på hvalsafari til Toulose enn å se noen overbetalete drittsekker springe rundt etter en ball. :old

Nånå....hva med meg da...? Jeg liker begge deler jeg...får dobbelt så mye morro av sånt ^_^ ^_^ ^_^

Mye bedre å reise på hvalfangst selv - AF A380 til CDG-JFK i March :)

Tipper på at flyet består av 210 Liverpoolsupportere og en ManShit tilhenger:old

Helt sikkert flest LFC tilhengere, for det er ikke så mange andre som frivillig drar til Liverpool i lengre perioder av gangen (dvs mer enn noen få timer)......:D

Nånå....hva med meg da...? Jeg liker begge deler jeg...får dobbelt så mye morro av sånt ^_^ ^_^ ^_^

Det er det de bifile sier også! :lol

BF:drink

Back