• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ikke bare Tommys hvalsafari som selger som hakka møkk!

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Ikke bare Tommys hvalsafari som selger som hakka møkk!

At Liverpool er populært er det ingen tvil om ifølge Aftenposten:

At nordmenn er gale etter engelsk fotball har charterselskapet Ving fått erfare. Da reiseoperatøren satt opp et eget charterfly til Liverpool for å frakte norske supportere til storkampen Liverpool - Manchester United den 25.oktober, ble samtlige 211 billetter revet bort på bare 52 minutter.

211 i en A321 høres trangt ut!!:crowded Tipper på at flyet består av 210 Liverpoolsupportere og en ManShit tilhenger:old

Hele historien på http://www.aftenposten.no/reise/article3246901.ece

Og for de av dere som skal tippe: Den kampen er sikker H :up:

BF:cool2

Re: Ikke bare Tommys hvalsafari som selger som hakka møkk!

Det er forsyne meg 7899 ganger mer fornuftig å reise på hvalsafari til Toulose enn å se noen overbetalete drittsekker springe rundt etter en ball. :old

Det er forsyne meg 7899 ganger mer fornuftig å reise på hvalsafari til Toulose enn å se noen overbetalete drittsekker springe rundt etter en ball. :old

Nånå....hva med meg da...? Jeg liker begge deler jeg...får dobbelt så mye morro av sånt ^_^ ^_^ ^_^

Mye bedre å reise på hvalfangst selv - AF A380 til CDG-JFK i March :)

Tipper på at flyet består av 210 Liverpoolsupportere og en ManShit tilhenger:old

Helt sikkert flest LFC tilhengere, for det er ikke så mange andre som frivillig drar til Liverpool i lengre perioder av gangen (dvs mer enn noen få timer)......:D

Nånå....hva med meg da...? Jeg liker begge deler jeg...får dobbelt så mye morro av sånt ^_^ ^_^ ^_^

Det er det de bifile sier også! :lol

BF:drink

Back