og blandt forbedringene er faktisk gratis internet til alle Elite - overalt (betaling for internet er faktisk noe som har irritert meg på IC-hoteller rundt omkring).
IHG Rewards Club is coming in July
IHG Rewards Club is coming in July
og blandt forbedringene er faktisk gratis internet til alle Elite - overalt
During 2014, all members will receive this great benefit. As a member you will be able to access the Internet for free at all of our hotels, whether you’re staying with us or simply stopping by for a coffee.
Noen som vet om IHG Rewards Club Platinum Elite-fordeler gjelder for Intercontinental hotell eller må man ha Ambassador for å få for eksempel romoppgradering?
Tenkte å reservere rom på Intercontinental Bangkok
men tenkte å reservere rom med tilgang til lounge (har ingen IHG status).
men prisen på rommet med flexible rate er thb 10200, derfor tenkte jeg å bruke poeng men for poeng kunne jeg kun booke et standard rom.
Kan jeg da booke det rom(et) og oppgradere ved bruke av penger til et rom med lounge tilgang ?
ok takk for responsenJa, dette går så vidt jeg vet på alle IC hotell. Prisen er et typisk forskjellen i Best Available Rate mellom de to romtypene. Send en e-post til reservations.
Gjør egentlig det vil gjerne ha tilgang når jeg først skal teste hotelletOm oppholdet ikke står og faller på loungetilgangen er dette noe jeg ville spurt om ved innsjekk.
Gjør egentlig det vil gjerne ha tilgang når jeg først skal teste hotellet. Tok direkte kontakt med Intercontinental Bangkok og dem sa at det vil
koste 3000 thb for tilgang til loungen for den prisen kan jeg book et rom med tilgang.
Ja glemte å skrive det3000 pr. natt?
Jeg har ikke bodd der, men jeg har vaert innom flere ganger for en kaffe, dog lenge siden. Det er et artig hotell med mye historie, men mye nyrike penger passerer inn doeren der.
Jeg svarer egentlig for aa spoerre hva et Buskerud-triks er.
Har booket en partur tur til NCE med dragen til våren og vi har tenkt til å kjøre en full klisje med gode gamle Carlton.
Jeg vet det er overpriset og at rommene er pyton, men det er litt selve pakken man er ute etter.
Det jeg lurer på er... Noen som har noen Buskerud-triks for å får ned prisene på dette hotellet (eller få mer rom/utsikt for pengene)?. Jeg har ingen status hos IHG, men de klassiker HH, Carlson, Best Western osv.
Og - noen som har bodd der nylig?
Takk.