Kjempeflott rapport. Ga meg litt inspirasjon til å vurdere om jeg skal mekke i hop en egen trip report etter hvert. Blir vel i gjennomsnitt en 6 turer ut av landet i året så burde jo være mulig.
Med mindre AB starter Berlin-Bergen får jeg neppe flydd dem da DY flyr direkte. Mitt inntrykk av DY er at de gamle 300 maskinene er mindre kjekke å fly så er til gjengjeld de nyeste 800 maskinene faktisk ganske komfortable og flotte å fly med. Men dette er jo opp til alle og enhver å gjøre seg opp sin mening om. Uansett, en flott rapport. Bare å komme med mer
Hei! Men jeg tok ikke Sørlandsekspressen (jeg hadde tatt rute 190 + flybuss om jeg ikke hadde tatt DY373!
Neste flytur blir i oktober, i business class med et ikke-nettverksselskap, så da har jo spranget mellom to trip reports plutselig blitt litt stort. I det ene øyeblikket lavpris, og den neste flyturen i business. De som venter, får se!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.