K Kim777 ScanFlyer Blue 30 Apr 2009 #1 Icelandair på Sola (29-04-09) (++) Da fikk vi endelig årets første ICEAIR besøk på Sola. Overskyet var det, men slapp ivertfall regnet. Gleder meg til de begyner fast nå til sommeren. Så har vi to smakebiter på noe som kommer litt senere, Location: JFK. Too be continued
Icelandair på Sola (29-04-09) (++) Da fikk vi endelig årets første ICEAIR besøk på Sola. Overskyet var det, men slapp ivertfall regnet. Gleder meg til de begyner fast nå til sommeren. Så har vi to smakebiter på noe som kommer litt senere, Location: JFK. Too be continued
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 30 Apr 2009 #2 Re: Icelandair på Sola (29-04-09) (++) Og der har vi vel samtidig "skandalemaskinen" fra CX...
S seilfly Infrequent traveller ;-) 30 Apr 2009 #3 Re: Icelandair på Sola (29-04-09) (++) Excellent kvalitet, men SE-DYD kommer til å si noe om at de var litt mørke og denne gang er jeg nok littegrann enig jeg også
Re: Icelandair på Sola (29-04-09) (++) Excellent kvalitet, men SE-DYD kommer til å si noe om at de var litt mørke og denne gang er jeg nok littegrann enig jeg også
putzmeister ScanFlyer Dusty 30 Apr 2009 #4 Re: Icelandair på Sola (29-04-09) (++) Pent!! Den 777ern er mektig...
Lennart ScanFlyer Rusty 30 Apr 2009 #5 Re: Icelandair på Sola (29-04-09) (++) Den der 5D'en er litt skarpere enn min 40D ja , uten tvil
SE-DYD ScanFlyer Gold 12 May 2009 #6 Re: Icelandair på Sola (29-04-09) (++) seilfly said: Excellent kvalitet, men SE-DYD kommer til å si noe om at de var litt mørke og denne gang er jeg nok littegrann enig jeg også Click to expand... Hmm! Er litt på etterskudd her! .....Men da trenger jo ikke jeg å si noe! Men ellers synes jeg bildet av Cathay Pacific'n var dritbra til å være så mørkt!!
Re: Icelandair på Sola (29-04-09) (++) seilfly said: Excellent kvalitet, men SE-DYD kommer til å si noe om at de var litt mørke og denne gang er jeg nok littegrann enig jeg også Click to expand... Hmm! Er litt på etterskudd her! .....Men da trenger jo ikke jeg å si noe! Men ellers synes jeg bildet av Cathay Pacific'n var dritbra til å være så mørkt!!